Organizacja Baltic trucking osiągnęła 3000 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 3000 zł.
Całkowite koszty wyniosły 35 000 zł.
Strata netto wyniosła 35 000 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -18 500 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 35 000 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 93 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -35 000 zł w 2021 roku.
• -253 000 zł w 2020 roku.
• -459 000 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Baltic trucking wynosi -7 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
99 500 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -7000 zł w
2021 roku.
• -91 000 zł w
2020 roku.
• -453 000 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Baltic trucking wynosi 2000 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7500 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -12 333 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2000 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 23 333 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Baltic trucking wynosi 1,48%. To oznacza, że firma ma szansę 1,48% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,211% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,48% w 2021 roku.
• 1,50% w 2020 roku.
• 5,3% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Baltic trucking wyniosły 7000
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-19 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 30 000 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
•
6% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Baltic trucking wyniosła 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 1000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 369 000 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 370 000 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -57 000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1000 zł w 2021 roku.
• 1000 zł w 2020 roku.
• 38 000 zł w 2019 roku.
Organizacja Baltic trucking wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Transport drogowy towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000003%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 100% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.000003%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Ecs Corporate
posiada 34000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 17.12.2014 jest
Ecs Corporate
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 03.12.2012 do 17.12.2014
była De Dijk Spółka Akcyjna
kontrolująca 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 23.03.2010 do 03.12.2012:
• Lanckriet Marc Leo (25% udziałów)
• De Dijcker Kelly Mariette (25% udziałów)
• Balcaen Pieter Rafael (25% udziałów)
• De Dijcker Christine Esther (25% udziałów)