RUNPRIME MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000333139
NIP
7010189830
REGON
142056252

Podsumowanie

aktywa
190 tys.
przychód
516 tys.
zysk
-88 tys.
wartość firmy
344 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
KONSTANCIN-JEZIORNA
Adres
UL. ŚWIETLICOWA, 7/9
Kod pocztowy
05-520
Rejestracja
2009-07-09
Rozpoczęcie działalności
2009-10-20
Kapitał zakładowy
40000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W RAZIE ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Runprime media osiągnęła 516 471 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 516 471 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 604 766 zł.
Strata netto wyniosła 88 295 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 116 814 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 516 471 zł w 2019 roku.
• 549 022 zł w 2018 roku.
• 282 843 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 158 443 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -88 295 zł w 2019 roku.
• -228 265 zł w 2018 roku.
• -405 181 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Runprime media wynosi 344 314 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 291 178 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 77 876 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 344 314 zł w 2019 roku.
• 366 015 zł w 2018 roku.
• 188 562 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Runprime media wyniosła 190 209 zł.
a
ktywa obrotowe to 190 209 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 190 209 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -866 032 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 056 240 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 66 693 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 190 209 zł w 2019 roku.
• 144 609 zł w 2018 roku.
• 56 824 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -46%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła -17%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 333.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Runprime media wyniosły 1 056 240 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 190 209 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 555%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 224 972 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 056 240 zł w 2019 roku
• 922 346 zł w 2018 roku
• 606 296 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 255.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 555% w 2019 roku
• 638% w 2018 roku
• 1067% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Runprime media wykazała przychody na poziomie 516 471 zł.
Organizacja zarobiła -88 295 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -88 295 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Runprime media wykazała zysk netto większy niż 6% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 11% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.003%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 6% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 59% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był wyższy niż 96% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2019 wynosił on 0.003%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Darczuk Marek posiada 744 udziałów, które stanowią 93% firmy.
Największym udziałowcem od 30.09.2019 jest Darczuk Marek kontrolujący 93% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.12.2015 do 30.09.2019 był Darczuk Marek kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 19.09.2014 do 09.12.2015 najwięcej udziałów posiadał Salon24.pl . Jego udziały w tym czasie wynosiły 71%.