NANO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000261648
NIP
8512985612
REGON
320243775

Podsumowanie

aktywa
10 tys.
przychód
44 tys.
zysk
34 tys.
wartość firmy
166 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 212
Kod pocztowy
02-486
Rejestracja
2006-08-07
Rozpoczęcie działalności
2006-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Działalność związana z oprogramowaniem REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Działalność agencji reklamowych Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Produkcja artykułów piśmiennych Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Pozostałe drukowanie Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Branżowe szkoły I stopnia Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Wydawanie książek Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Technika Pozostała działalność pocztowa i kurierska Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Nadawanie programów radiofonicznych Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Działalność wspomagająca edukację Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pozostała działalność wydawnicza Wydawanie gazet Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Działalność bibliotek Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Nano marketing osiągnęła 43 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 719 zł. Pozostałe przychody to 4019 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5522 zł.
Zysk netto wyniósł 34 197 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -40 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 738 zł w 2020 roku.
• 6 zł w 2020 roku.
• 9077 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 62 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 197 zł w 2020 roku.
• -1477 zł w 2020 roku.
• -923 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nano marketing wynosi 165 947 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 478 758 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 165 947 zł w 2020 roku.
• 4 zł w 2020 roku.
• 6051 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Nano marketing wyniosła 9971 zł.
a
ktywa obrotowe to 9971 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9971 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -79 696 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 667 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -36 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9971 zł w 2020 roku.
• 73 536 zł w 2020 roku.
• 73 670 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 343%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -43%.
Marża operacyjna wyniosła 76%.
Marża netto wyniosła 78%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 225.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Nano marketing wyniosły 89 667 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9971 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 899%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -70 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 667 zł w 2020 roku
• 221 209 zł w 2020 roku
• 221 086 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 899% w 2020 roku
• 301% w 2020 roku
• 300% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Nano marketing wykazała przychody na poziomie 43 738 zł.
Brak danych

Organizacja Nano marketing wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 36% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Bartrade posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 30.09.2016 jest Bartrade kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 13.02.2007 do 30.09.2016 była Pmpg Polskie Media kontrolująca 100% udziałów.
W okresie od 07.08.2006 do 13.02.2007 najwięcej udziałów posiadał Point Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.