NANO MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000261648
NIP
8512985612
REGON
320243775

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
10 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
44 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
34 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
166 tys.
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 212
Kod pocztowy
02-486
Rejestracja
2006-08-07
Rozpoczęcie działalności
2006-09-01
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Branże
Działalność agencji reklamowych Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w radio i telewizji Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet) Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność Wydawanie gazet Pozostała działalność pocztowa i kurierska Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet Sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Nadawanie programów radiofonicznych Nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych Branżowe szkoły I stopnia Produkcja pozostałych wyrobów, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Działalność bibliotek Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki Wydawanie książek Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych Sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana Sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych REKLAMA, BADANIE RYNKU I OPINII PUBLICZNEJ Produkcja opon i dętek z gumy; bieżnikowanie i regenerowanie opon z gumy Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych Sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Produkcja artykułów piśmiennych Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych Reprodukcja zapisanych nośników informacji Działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych Pozaszkolne formy edukacji artystycznej Działalność agencji reklamowych Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków Sprzedaż hurtowa mebli biurowych Działalność związana z oprogramowaniem Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Technika Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami Produkcja opakowań z tworzyw sztucznych Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii Pozostała działalność wydawnicza Sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych Pozostałe drukowanie Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania Działalność wspomagająca edukację Pośrednictwo w sprzedaży czasu i miejsca na cele reklamowe w pozostałych mediach Działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nano marketing osiągnęła 43 738 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 39 719 zł. Pozostałe przychody to 4019 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 5522 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 34 197 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -40 155 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 738 zł w 2020 roku.
• 6 zł w 2020 roku.
• 9077 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 62 488 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 197 zł w 2020 roku.
• -1477 zł w 2020 roku.
• -923 zł w 2019 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Nano marketing wynosi 30 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 50 952 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 30 178 zł w 2020 roku.
• -1483 zł w 2020 roku.
• -919 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Nano marketing wynosi 165 947 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 478 758 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 624 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 165 947 zł w 2020 roku.
• 4 zł w 2020 roku.
• 6051 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nano marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -2,291% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,53% w 2020 roku.
• 0,51% w 2019 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Nano marketing wyniosły 9541 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Nano marketing wyniosła 9971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 9971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -79 696 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -36 807 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9971 zł w 2020 roku.
• 73 536 zł w 2020 roku.
• 73 670 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 343%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -43%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 76%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 78%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 225.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Nano marketing wyniosły 89 667 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9971 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 899%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -70 206 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 667 zł w 2020 roku
• 221 209 zł w 2020 roku
• 221 086 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 899% w 2020 roku
• 301% w 2020 roku
• 300% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nano marketing wykazała przychody na poziomie 43 738 zł.
Brak danych

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Nano marketing wykazała zysk netto większy niż NaN% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż NaN% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł NaN%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 72% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 37% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 11% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Bartrade posiada 1000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 30.09.2016 jest Bartrade kontrolujący 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 13.02.2007 do 30.09.2016 była Pmpg Polskie Media kontrolująca 100% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W okresie od 07.08.2006 do 13.02.2007 najwięcej udziałów posiadał Point Group . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.

Podobne organizacje do NANO MARKETING