SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Nano marketing osiągnęła 43 738 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 39 719 zł. Pozostałe przychody to 4019 zł.
Całkowite koszty wyniosły 5522 zł.
Zysk netto wyniósł 34 197 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -40 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 43 738 zł w 2020 roku.
• 6 zł w 2020 roku.
• 9077 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 62 488 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 34 197 zł w 2020 roku.
• -1477 zł w 2020 roku.
• -923 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Nano marketing wynosi 30 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
50 952 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 30 178 zł w
2020 roku.
• -1483 zł w
2020 roku.
• -919 zł w
2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Nano marketing wynosi 165 947 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 478 758 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 624 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 165 947 zł w 2020 roku.
• 4 zł w 2020 roku.
• 6051 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Nano marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -2,291% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,53% w 2020 roku.
• 0,51% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Nano marketing wyniosły 9541
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Nano marketing wyniosła 9971 zł.
a
ktywa obrotowe to 9971 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9971 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -79 696 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 89 667 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -36 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9971 zł w 2020 roku.
• 73 536 zł w 2020 roku.
• 73 670 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 343%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -43%.
Marża operacyjna wyniosła 76%.
Marża netto wyniosła 78%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 225.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -52.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 66.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 75.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Nano marketing wyniosły 89 667 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9971 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 899%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -70 206 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 89 667 zł w 2020 roku
• 221 209 zł w 2020 roku
• 221 086 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 312 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 899% w 2020 roku
• 301% w 2020 roku
• 300% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Nano marketing wykazała przychody na poziomie 43 738 zł.