Organizacja Biura reklam i ogłoszeń "promocja" osiągnęła 48 274 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 48 274 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4345 zł.
Zysk netto wyniósł 43 929 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 48 274 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 8786 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 43 929 zł w 2021 roku.
• -2718 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wynosi 208 293 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
396 zł a 615 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 41 659 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 208 293 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2021 roku.
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wyniosła 4873 zł.
a
ktywa obrotowe to 4873 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4873 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 528 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4345 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2662 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4873 zł w 2021 roku.
• 4873 zł w 2020 roku.
• 18 181 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 902%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8,324%.
Marża operacyjna wyniosła 100%.
Marża netto wyniosła 91%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 180.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1664.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 18.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wyniosły 4345 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4873 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 89%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -10 904 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4345 zł w 2021 roku
• 48 274 zł w 2020 roku
• 58 863 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 46.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 89% w 2021 roku
• 991% w 2020 roku
• 324% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Biura reklam i ogłoszeń "promocja" wykazała przychody na poziomie 48 274 zł.
Organizacja zarobiła 48 274 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4345 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 43 929 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4345 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku