SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W ZAKRESIE PRAW MAJĄTKOWYCH I NIEMAJĄTKOWYCH ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI JEST (I) W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z JEDYNEGO CZŁONKA ZARZĄDU - JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU, (II) W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW ZARZĄDU: PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
MediaOn to niezależny dom mediowy oferujący kompleksowe rozwiązania komunikacyjnedla różnych marek. Agencja skupia się na tworzeniu oraz implementacji zintegrowanych strategii komunikacyjnych, które są oparte na danych. Dzięki podejściu 'data driven', MediaOn precyzyjnie kieruje komunikację do konsumentów, co wspomaga ich ścieżkę zakupową. Wykorzystując strategie content marketingowe, agencja skutecznie wyróżnia się na tle konkurencji, przyciągając uwagę i zaangażowanie odbiorców. Każdy etap działań marketingowych jest poddawany szczegółowej analizie, co pozwala na bieżąco weryfikować ich skuteczność. MediaOn działa również jako broker mediów, specializując się w planowaniu i zakupie mediów internetowych, z doświadczeniem w realizacji licznych kampanii online dla globalnych oraz lokalnych marek. Oprócz standardowej komunikacji, MediaOn angażuje się w marketing internetowy, łącząc tradycyjne formy komunikacji z nowoczesnymi kanałami digitalnymi. Celem agencji jest maksymalizacja satysfakcji klientów poprzez skuteczne realizowanie działań promocyjnych.
W skrócie
Kompleksowe rozwiązania komunikacyjne dla marek
Zintegrowane strategie marketingowe oparte na danych
Zakup i planowanie mediów internetowych
Content marketing i branded content
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Media on osiągnęła 33 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 33 zł.
Całkowite koszty wyniosły 62 391 zł.
Strata netto wyniosła 62 391 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -32 951 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 33 zł w 2023 roku.
• 368 zł w 2022 roku.
• 91 511 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -11 327 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -62 391 zł w 2023 roku.
• -57 468 zł w 2022 roku.
• -37 520 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media on wynosi 181 406 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 967 382 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -59 451 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 181 406 zł w 2023 roku.
• 228 423 zł w 2022 roku.
• 332 286 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Media on wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Media on wyniosła 250 180 zł.
a
ktywa trwałe to 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 250 080 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 250 180 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 241 845 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 8335 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -44 915 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 250 180 zł w 2023 roku.
• 310 009 zł w 2022 roku.
• 363 875 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża netto wyniosła -189,064%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -31511.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Media on wyniosły 8335 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 250 180 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 3%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 114 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 8335 zł w 2023 roku
• 5772 zł w 2022 roku
• 2170 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 3% w 2023 roku
• 2% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Media on wykazała przychody na poziomie 33 zł.
Organizacja zarobiła -62 391 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -62 391 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -366 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku