SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE ALBO DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE ALBO JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Produkcja naturalnych barwników spożywczych z owoców i warzyw.
Wysoka jakość i transparentność łańcucha dostaw.
Wsparcie technologiczne dla klientów w rozwijaniu produktów.
Rozwiązania zgodne z trendami diety roślinnej i czystego etykietowania.
Projekty na rzecz różnorodności biologicznej i redukcji emisji.
GNT Polska Customer Service to firma zajmująca się dostarczaniem naturalnych barwników spożywczych pod marką EXBERRY®. Przy użyciu starannego procesu produkcji, organizacja przekształca intensywnie kolorowe owoce, warzywa oraz jadalne rośliny w wysokowydajne, w pełni naturalne rozwiązania kolorystyczne, które znajdują zastosowanie w różnych sektorach przemysłu spożywczego, w tym w napojach, cukiernictwie, piekarnictwie, mleczarstwie i innych produktach spożywczych. Produkty EXBERRY® są w pełni roślinne i spełniają wymagania diety wegetariańskiej, wegańskiej, koszernej oraz halal, co czyni je odpowiednimi dla szerszej grupy konsumentów. GNT Polska stawia na wysoką jakość i transparentność dostaw, a ich zespół doświadczonych technologów żywności zapewnia kompleksowe wsparcie klientom w trakcie całego procesu rozwijania produktów. Warto podkreślić, że produkty EXBERRY® są zgodne z trendami dotyczącymi czystego i jasnego etykietowania, co przyciąga uwagę współczesnych konsumentów. Organizacja wykazuje również aktywność w obszarze ochrony środowiska, realizując projekty wspierające różnorodność biologiczną oraz redukcję emisji w swoich operacjach.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Gnt polska customer service osiągnęła 3 378 910 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 378 910 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 715 140 zł.
Zysk netto wyniósł 663 769 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 188 358 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 378 910 zł w 2023 roku.
• 3 942 543 zł w 2022 roku.
• 2 583 903 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 59 178 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 663 769 zł w 2023 roku.
• 496 095 zł w 2022 roku.
• 504 220 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Gnt polska customer service wynosi 810 tys. zł.
EBITDA Gnt polska customer service wynosi 923 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
50 004 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 809 600 zł w
2023 roku.
• 664 160 zł w
2022 roku.
• 616 032 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
50 370 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 923 393 zł w
2023 roku.
• 822 762 zł w
2022 roku.
• 761 915 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Gnt polska customer service wynosi 5 720 079 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
812 395 zł a 9 292 772 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 319 640 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 720 079 zł w 2023 roku.
• 5 489 808 zł w 2022 roku.
• 4 619 477 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Gnt polska customer service wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 884 226
zł.
Koszty operacyjne Gnt polska customer service wyniosły 2 569 309
zł.
Wynagrodzenia stanowią 73%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
139 389 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 884 226 zł w 2023 roku
• 1 603 179 zł w 2022 roku
• 1 430 720 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
73% w 2023 roku
•
49% w 2022 roku
•
73% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Gnt polska customer service wyniosła 1 486 909 zł.
a
ktywa trwałe to 199 885 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 287 024 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 486 909 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 083 193 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 403 716 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -23 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 486 909 zł w 2023 roku.
• 1 541 515 zł w 2022 roku.
• 1 356 341 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 45%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 61%.
Marża operacyjna wyniosła 24%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Gnt polska customer service wyniosły 403 716 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 486 909 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 27%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 33 526 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 403 716 zł w 2023 roku
• 372 091 zł w 2022 roku
• 183 012 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 27% w 2023 roku
• 24% w 2022 roku
• 13% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Gnt polska customer service wykazała przychody na poziomie 3 378 910 zł.
Organizacja zarobiła 743 280 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 79 511 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 663 769 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2401 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 79 511 zł w 2023 roku
• 152 717 zł w 2022 roku
• 59 793 zł w 2021 roku
Organizacja Gnt polska customer service wykazała zysk netto większy niż 83% organizacji z branży "Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 65% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.06%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 65% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 63% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.06%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Gnt Group B.v.
posiada 8000 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 16.06.2016 jest
Gnt Group B.v.
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.01.2014 do 16.06.2016
był Gnt Beheer B.v.
kontrolując 100% udziałów.
W okresie od 05.06.2007 do 24.01.2014 najwięcej udziałów posiadał Gnt International B.v.. Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.
Podobne organizacje do
GNT POLSKA CUSTOMER SERVICE