POLO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000150424
NIP
5261037418
REGON
011233023

Podsumowanie

aktywa
185 tys.
przychód
74 tys.
zysk
-19 tys.
wartość firmy
49 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MATUSZEWSKA, 20
Kod pocztowy
03-876
Rejestracja
2003-02-24
Rozpoczęcie działalności
1995-11-03
Kapitał zakładowy
4000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PRZY ZARZĄDZIE JEDNOOSOBOWYM CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE, PRZY ZARZĄDZIE WIELOOSOBOWYM DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE LUB JEDEN CZŁONEK ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polo media osiągnęła 73 873 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 12 136 zł. Pozostałe przychody to 61 737 zł.
Całkowite koszty wyniosły 31 088 zł.
Strata netto wyniosła 18 953 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -927 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 73 873 zł w 2022 roku.
• 313 655 zł w 2021 roku.
• 199 145 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2112 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -18 953 zł w 2022 roku.
• 91 163 zł w 2021 roku.
• -20 555 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polo media wynosi 49 249 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 184 682 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -618 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 49 249 zł w 2022 roku.
• 573 756 zł w 2021 roku.
• 132 763 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polo media wyniosła 185 086 zł.
a
ktywa obrotowe to 185 086 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 185 086 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -1 369 701 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 554 787 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7031 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 185 086 zł w 2022 roku.
• 189 210 zł w 2021 roku.
• 166 542 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -10%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła -104%.
Marża netto wyniosła -26%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polo media wyniosły 1 554 787 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 185 086 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 840%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2583 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 554 787 zł w 2022 roku
• 1 539 959 zł w 2021 roku
• 1 608 454 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 41.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 840% w 2022 roku
• 814% w 2021 roku
• 966% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polo media wykazała przychody na poziomie 73 873 zł.
Organizacja zarobiła -18 953 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -18 953 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 1935 zł w 2020 roku

Organizacja Polo media wykazała zysk netto większy niż 16% organizacji z branży "Wydawanie książek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 24% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 16% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 24% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Ender Jarosław posiada 40 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.01.2015 jest Ender Jarosław kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.01.2007 do 26.01.2015 był Ender Jarosław kontrolując 70% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 24.02.2003 do 19.01.2007:
• Ender Jarosław (45% udziałów)
• Starosta Sławomir (45% udziałów)

Podobne organizacje do POLO MEDIA