Organizacja Polskie centrum marketingowe osiągnęła 6 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2735 zł.
Strata netto wyniosła 2729 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -216 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 zł w 2023 roku.
• 6 zł w 2022 roku.
• 6 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4316 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2729 zł w 2023 roku.
• -382 318 zł w 2022 roku.
• -98 635 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie centrum marketingowe wynosi 4 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 15 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -144 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2023 roku.
• 4 zł w 2022 roku.
• 4 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Polskie centrum marketingowe wynosi -1 tys. zł.
EBITDA Polskie centrum marketingowe wynosi -1 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
4075 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -594 zł w
2023 roku.
• -135 423 zł w
2022 roku.
• -594 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
206 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -594 zł w
2023 roku.
• -135 423 zł w
2022 roku.
• -594 zł w
2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie centrum marketingowe wynosi 1,90%. To oznacza, że firma ma szansę 1,90% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,152% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,90% w 2023 roku.
• 1,76% w 2022 roku.
• 1,23% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskie centrum marketingowe wyniosła 1 163 861 zł.
a
ktywa trwałe to 732 800 zł.
a
ktywa obrotowe to 431 061 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 163 861 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -5 133 713 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 297 574 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 275 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 163 861 zł w 2023 roku.
• 1 163 717 zł w 2022 roku.
• 1 354 767 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
Marża operacyjna wyniosła -9,900%.
Marża netto wyniosła -45,490%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1329.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7214.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polskie centrum marketingowe wyniosły 6 297 574 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 163 861 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 541%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 787 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 297 574 zł w 2023 roku
• 6 294 701 zł w 2022 roku
• 6 103 433 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 541% w 2023 roku
• 541% w 2022 roku
• 451% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskie centrum marketingowe wykazała przychody na poziomie 6 zł.
Organizacja zarobiła -2729 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2729 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -690 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku