POLSKIE CENTRUM MARKETINGOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000069041
NIP
1130087201
REGON
010648615

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
6
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-3 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
4
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
MANGALIA, 4
Kod pocztowy
02-758
Rejestracja
2001-12-04
Rozpoczęcie działalności
1994-04-28
Kapitał zakładowy
100000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie centrum marketingowe osiągnęła 6 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 6 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 2735 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 2729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -216 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 zł w 2023 roku.
• 6 zł w 2022 roku.
• 6 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 4316 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -2729 zł w 2023 roku.
• -382 318 zł w 2022 roku.
• -98 635 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Polskie centrum marketingowe wynosi -1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Polskie centrum marketingowe wynosi -1 tys. zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 4075 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -594 zł w 2023 roku.
• -135 423 zł w 2022 roku.
• -594 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 206 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -594 zł w 2023 roku.
• -135 423 zł w 2022 roku.
• -594 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Polskie centrum marketingowe wynosi 4 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 15 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -144 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 4 zł w 2023 roku.
• 4 zł w 2022 roku.
• 4 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Polskie centrum marketingowe wynosi 3,37%. To oznacza, że firma ma szansę 3,37% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,116% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 3,37% w 2023 roku.
• 1,74% w 2022 roku.
• 1,84% w 2021 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Polskie centrum marketingowe wyniosły 600 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji nie zmieniają się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych nie zmienia się w czasie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Polskie centrum marketingowe wyniosła 1 163 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 732 800 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 431 061 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 163 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -5 133 713 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 297 574 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -32 275 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 163 861 zł w 2023 roku.
• 1 163 717 zł w 2022 roku.
• 1 354 767 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -9,900%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -45,490%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1329.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7214.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Polskie centrum marketingowe wyniosły 6 297 574 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 163 861 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 541%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 42 787 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 297 574 zł w 2023 roku
• 6 294 701 zł w 2022 roku
• 6 103 433 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 16 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 541% w 2023 roku
• 541% w 2022 roku
• 451% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie centrum marketingowe wykazała przychody na poziomie 6 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -2729 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -2729 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -690 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Polskie centrum marketingowe wykazała zysk netto większy niż 25% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 97% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 1% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 32% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000002%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 25% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 97% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 32% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.00000002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Załęcki Jan posiada 198 udziałów, które stanowią 99% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 19.02.2002 jest Załęcki Jan kontrolujący 99% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 04.12.2001 do 19.02.2002 był Załęcki Jan kontrolując 99% udziałów.

Podobne organizacje do POLSKIE CENTRUM MARKETINGOWE

Organizacja Numer KRS
1
0000204793
2
0000322555
3
0000223427
4
0000074270
5
0000653788
6
0000064946
7
0000690070
8
0000145405
9
0000368908
10
0000286599
11
0000301858
12
0000324664
13
0000361877
14
0000490674
15
0000277567
16
0000390128
17
0000528586
18
0000878965
19
0000448660
20
0000428685
21
0000471289
22
0000768371
23
0000813998
24
0000398062
25
0000027205
26
0000353174
27
0000438362
28
0000579871
29
0000725711
30
0000053081