Produkcja sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana
(30.9)
Podsumowanie
organizacji
130
całkowite przychody
2,7 mld
przeciętny przychód
2,5 mln
przeciętny zysk
1 tys.
Opis:PKD Grupa 30.9 obejmuje różnorodne sektory związane z produkcją specjalistycznego...sprzętu transportowego, które nie są sklasyfikowane w innych grupach. Jeden z głównych obszarów działalności to produkcja motocykli, motorynek oraz rowerów z silnikiem pomocniczym, silników do motocykli, przyczep motocyklowych bocznych, a także części i akcesoriów do motocykli. Kolejnym segmentem jest produkcja rowerów bez silnika, wózków inwalidzkich, zarówno napędzanych ręcznie, jak i silnikami, oraz różnorodnych akcesoriów do tych produktów. W tej grupie produkcyjne są także wózki dziecięce. Ostatni obszar obejmuje wytwarzanie pojazdów wprawianych w ruch ręcznie, takich jak wózki bagażowe, ręczne, sanki oraz wózki na zakupy, a także pojazdy ciągnione przez zwierzęta. Każda z tych podklas wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności, aby spełniać wysokie standardy jakości i bezpieczeństwa.
W skrócie
Produkcja motocykli i ich części
Produkcja rowerów bez silników i wózków inwalidzkich
Produkcja wózków dziecięcych
Produkcja ręcznych wózków i sanek
Produkcja pojazdów ciągnionych przez zwierzęta
Rozmiar branży
W branży jest 130 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 2,66 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 6 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 144 mln zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 5.4%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Sprick Rowery. Firma generuje 518 mln zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Dt Swiss-polska. Przychód organizacji wynosi 335 mln.
Trzecie największe przychody osiąga Romet. Jej sprzedaż opiewa na 329 mln.