Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep
(29.20.Z)
Podsumowanie
organizacji
225
całkowite przychody
12,6 mld
przeciętny przychód
9,4 mln
przeciętny zysk
213 tys.
Opis:Podklasa 29.20.Z obejmuje działalność związaną z wytwarzaniem nadwozi do pojazdów...silnikowych, w tym kabin stosowanych w tych pojazdach, oraz produkcję różnego rodzaju przyczep i naczep. Branża ta zajmuje się także produkcją wyposażenia dla pojazdów silnikowych, przyczep i naczep różnego typu. Wśród produktów znajdują się między innymi cysterny samochodowe, przyczepy do przewozu mebli, jak również przyczepy kempingowe. Podklasa ta obejmuje również produkcję pojemników i kontenerów, które są przystosowane do transportu jednym lub kilkoma środkami transportu. Co ważne, działalność ta nie obejmuje produkcji przyczep i naczep specjalnie zaprojektowanych do użytku w rolnictwie, która jest klasyfikowana w PKD 28.30.Z, produkcji części i akcesoriów do nadwozi pojazdów silnikowych, klasyfikowanej w PKD 29.32.Z, oraz produkcji pojazdów ciągnionych przez zwierzęta, sklasyfikowanej w PKD 30.99.Z.
W skrócie
Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych
Produkcja przyczep i naczep
Produkcja cystern samochodowych, przyczep do przewozu mebli
Produkcja przyczep kempingowych
Produkcja pojemników i kontenerów przystosowanych do transportu
Rozmiar branży
W branży jest 225 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 12,55 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 6 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 1,21 mld zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 11.6%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Wielton. Firma generuje 3,28 mld zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Korea Fuel-tech Poland. Przychód organizacji wynosi 721 mln.
Trzecie największe przychody osiąga Valmet Automotive. Jej sprzedaż opiewa na 507 mln.