Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych; produkcja przyczep i naczep
(29.2)
Podsumowanie
organizacji
225
całkowite przychody
12,6 mld
przeciętny przychód
9,4 mln
przeciętny zysk
213 tys.
Opis:Produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych oraz produkcja przyczep i naczep obejmuje...szeroki zakres działań związanych z tworzeniem strukturalnych części pojazdów. W tej grupie działalności zawiera się produkcja nadwozi do samochodów osobowych oraz ciężarowych, wliczając kabiny potrzebne do tych pojazdów. Dodatkowo, w ramach tej branży wytwarza się różnorodne wyposażenie dla pojazdów mechanicznych, jak również same przyczepy i naczepy. Do produktów tych należą między innymi cysterny samochodowe, przyczepy przeznaczone do transportu mebli oraz przyczepy kempingowe. Kolejnym istotnym aspektem jest produkcja pojemników i kontenerów, które mogą być przewożone różnymi środkami transportu. Wyłączenia z tej kategorii obejmują produkcję przyczep i naczep rolniczych oraz części i akcesoriów do nadwozi pojazdów silnikowych, jak również pojazdów ciągnionych przez zwierzęta.
W skrócie
Produkcja nadwozi samochodowych i kabin
Wytwarzanie wyposażenia pojazdów samochodowych, przyczep i naczep
Produkcja cystern samochodowych i przyczep do mebli
Tworzenie pojemników i kontenerów przystosowanych do transportu
Rozmiar branży
W branży jest 225 organizacji.
Wszystkie firmy w branży generują łącznie 12,55 mld zł.
Liczba organizacji w branży rośnie średnio o około 6 firm rocznie.
Całkowite przychody branży zwiększają się o 1,21 mld zł rocznie.
Średnia roczna stopa wzrostu (CAGR) wynosi 11.6%.
Rozkład geograficzny
Największe firmy
Największa organizacja w branży to Wielton. Firma generuje 3,28 mld zł przychodu.
Druga największa organizacja w branży to Korea Fuel-tech Poland. Przychód organizacji wynosi 721 mln.
Trzecie największe przychody osiąga Valmet Automotive. Jej sprzedaż opiewa na 507 mln.