SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Organizacja Reklama lublin osiągnęła 572 196 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 571 093 zł. Pozostałe przychody to 1104 zł.
Całkowite koszty wyniosły 345 590 zł.
Zysk netto wyniósł 225 502 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 572 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 572 196 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 225 502 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 225 502 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama lublin wynosi 1 456 350 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
172 877 zł a 3 157 031 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 456 350 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 456 350 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklama lublin wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,043% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2024 roku.
• 0,06% w 2023 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 25 000
zł.
Koszty operacyjne Reklama lublin wyniosły 323 745
zł.
Wynagrodzenia stanowią 8%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
25 000 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 25 000 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
7.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
8% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklama lublin wyniosła 239 759 zł.
a
ktywa obrotowe to 239 759 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 239 759 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 230 502 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9257 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 239 759 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 239 759 zł w 2024 roku.
• 0 zł w 2023 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 98%.
Marża operacyjna wyniosła 43%.
Marża netto wyniosła 39%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 98 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklama lublin wyniosły 9257 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 239 759 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 9257 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9257 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2024 roku
• 0% w 2023 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklama lublin wykazała przychody na poziomie 572 196 zł.
Organizacja zarobiła 248 023 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 22 521 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 225 502 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 521 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 22 521 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
Organizacja Reklama lublin wykazała zysk netto większy niż 50% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach drukowanych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 33% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 33% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 30%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 50% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 33% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 33% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 30%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Niemczyk Piotr
posiada 75 udziałów, które stanowią 75% firmy.
Niemczyk Iwona
posiada 25 udziałów, które stanowią 25% firmy.