Organizacja United brand agency osiągnęła 382 950 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 370 436 zł. Pozostałe przychody to 12 513 zł.
Całkowite koszty wyniosły 138 729 zł.
Zysk netto wyniósł 231 707 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 191 475 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 382 950 zł w 2024 roku.
• 103 253 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 115 854 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 231 707 zł w 2024 roku.
• 30 887 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji United brand agency wynosi 1 382 826 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
200 697 zł a 3 243 903 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 689 538 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 382 826 zł w 2024 roku.
• 219 300 zł w 2023 roku.
• 3750 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji United brand agency wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne United brand agency wyniosły 122 528
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów United brand agency wyniosła 426 216 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 391 785 zł.
a
ktywa obrotowe to 34 430 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 426 216 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 267 595 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 158 620 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 210 608 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 426 216 zł w 2024 roku.
• 101 814 zł w 2023 roku.
• 5000 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 87%.
Marża operacyjna wyniosła 67%.
Marża netto wyniosła 61%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 43.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 30.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania United brand agency wyniosły 158 620 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 426 216 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 79 310 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 158 620 zł w 2024 roku
• 65 927 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 18.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2024 roku
• 65% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja United brand agency wykazała przychody na poziomie 382 950 zł.
Organizacja zarobiła 255 090 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 23 383 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 231 707 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 11 692 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 23 383 zł w 2024 roku
• 3367 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku