Cukiernia Hoffmann od dwudziestu lat znajduje się na słodkiej mapie regionu,oferując wyjątkowe wypieki i słodkie przysmaki. Z siedzibą w Rydzynie, posiada także lokalizacje w Lesznie i Gostyniu, gdzie klienci mogą skosztować bogatego asortymentu wyrobów cukierniczych. Ich oferta obejmuje różnorodne torty - od tych standardowych, przez weselne, komunijne, aż po artystyczne i urodzinowe dla dzieci. Poza tortami, Cukiernia Hoffmann serwuje także pyszne ciasta, babeczki, tarty, rolady oraz galanterię czekoladową. Uzupełnieniem oferty są lody, pierniki i mazurki, a także możliwość skomponowania słodkiego stołu na różne okazje.
Cukiernia wyróżnia się tym, że wszystkie wyroby są przygotowywane zgodnie z tradycyjnymi recepturami rodzinnymi, z użyciem naturalnych składników, co zapewnia ich wysoką jakość i smak. Brak sztucznych dodatków oraz konserwantów sprawia, że każda słodkość nie tylko wygląda apetycznie, ale także jest zdrowa. Hoffmann koncentruje się na dostosowywaniu oferty do potrzeb klientów, oferując produkty indywidualizowane na specjalne zamówienia oraz dla firm. Przez lata działalności, Cukiernia Hoffmann zdobyła uznanie w regionie, stając się ulubionym miejscem dla miłośników słodkości.
W skrócie
Produkcja tortów weselnych, urodzinowych i artystycznych
Sprzedaż ciast, ciasteczek, tart oraz lodów
Używanie naturalnych składników bez konserwantów
Oferowanie spersonalizowanych produktów na specjalne okazje
Tworzenie słodkich stołów na różne wydarzenia
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Cukiernia hoffmann osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają stałą
tendencję w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cukiernia hoffmann wynosi 3750 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 20 000 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 3750 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3750 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cukiernia hoffmann wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,071% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cukiernia hoffmann wyniosła 5000 zł.
a
ktywa obrotowe to 5000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5000 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5000 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5000 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5000 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5000 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cukiernia hoffmann wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Cukiernia hoffmann wykazała zysk netto większy niż 20% organizacji z branży "Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 20% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
nie zmieniają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 7% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 wynosił on 0%.