AdWebMedia to dynamiczna agencja interaktywna z siedzibą w Gdańsku, specjalizująca się w szerokim zakresie usług związanych z marketingiem internetowym i zarządzaniem kampaniami reklamowymi. Dzięki statusowi Partnera Google oraz licznym certyfikatom, AdWebMedia zapewnia swoim klientom usługi na najwyższym poziomie. W ofercie agencji znajdują się kampanie Google Ads, w ramach których zespoły wyspecjalizowanych specjalistów opracowują strategie dopasowane do potrzeb klienta, mające na celu zwiększenie widoczności oraz efektywności reklam w sieci. Oprócz kampanii reklamowych agencja jest również certyfikowanym fotografem Google, co pozwala jej na oferowanie usług związanych z Google Street View, tworząc wirtualne spacery, które nie tylko przyciągają nowych klientów, ale także poprawiają wizerunek firmy w sieci. Dzięki uczestnictwu w programie Google Partners Rising Stars, AdWebMedia zdobywa doświadczenie i wiedzę, które przenosi na swoich klientów, organizując również udział w ważnych wydarzeniach branżowych. Misją agencji jest dostarczanie skutecznych rozwiązań, które przyczyniają się do rozwoju biznesów ich klientów, co potwierdzają zdobyte osiągnięcia oraz zaufanie, którym obdarzają ich klienci.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adwebmedia osiągnęła 6 827 702 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 6 819 424 zł. Pozostałe przychody to 8277 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6 044 273 zł.
Zysk netto wyniósł 775 151 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 413 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6 827 702 zł w 2024 roku.
• 3 797 689 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 387 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 775 151 zł w 2024 roku.
• 237 214 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adwebmedia wynosi 815 tys. zł.
EBITDA Adwebmedia wynosi 825 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adwebmedia wynosi 8 115 432 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
463 027 zł a 17 069 254 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 057 716 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 115 432 zł w 2024 roku.
• 3 662 310 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adwebmedia wynosi 0,10%. To oznacza, że firma ma szansę 0,10% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,020% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,10% w 2024 roku.
• 0,14% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 250 133
zł.
Koszty operacyjne Adwebmedia wyniosły 6 004 781
zł.
Wynagrodzenia stanowią 21%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
625 067 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 250 133 zł w 2024 roku
• 785 022 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
10.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
21% w 2024 roku
•
22% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adwebmedia wyniosła 1 403 837 zł.
a
ktywa trwałe to 19 499 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 384 338 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 403 837 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 617 369 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 786 467 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 701 918 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 403 837 zł w 2024 roku.
• 981 164 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 55%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 126%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 63 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adwebmedia wyniosły 786 467 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 403 837 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 56%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 393 234 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 786 467 zł w 2024 roku
• 738 950 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 56% w 2024 roku
• 75% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adwebmedia wykazała przychody na poziomie 6 827 702 zł.
Organizacja zarobiła 822 367 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 47 216 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 775 151 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 23 608 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 47 216 zł w 2024 roku
• 4385 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Organizacja Adwebmedia wykazała zysk netto większy niż 95% organizacji z branży "Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 62% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 92% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 5%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 95% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2024 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 62% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2024 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 był on wyższy niż 92% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2024 wynosił on 5%.