Oferowanie high-end matchy z plantacji w Shizuoka.
Sprzedaż akcesoriów do herbaty, takich jak chawan i chasen.
Dwa punkty stacjonarne w Warszawie i Poznaniu.
Dbałość o jakość i unikalność oferowanych produktów.
japońskiej i kulturalnych różnic, które inspirują jej twórców. Historia Happa to Mame rozpoczęła się w 2017 roku w Poznaniu, kiedy dwóch entuzjastów, Shotą i współtwórca, połączyło swoje siły, aby wprowadzić do Polski najwyższej jakości japońskie specjały. Głównym produktem marki jest matcha, której szczególną jakością szczycą się od samego początku. Happa to Mame jako jedyni w kraju sięgają po matchę pochodzącą z renomowanej plantacji w Shizuoka, co umożliwia im oferowanie produktu o doskonałej rozpuszczalności oraz intensywnej zielonej barwie, idealnego do napojów, wypieków i deserów. Oprócz matchy, oferta sklepu obejmuje również szeroki asortyment akcesoriów do parzenia herbaty, takich jak chawan czy chasen. Happa to Mame konsekwentnie dąży do dostarczania klientom autentycznych przeżyć kulinarnych, dbając o jakość swoich produktów oraz ich unikalny smak. Istnieją także restauracje w Warszawie i Poznaniu, gdzie klienci mogą skosztować japońskich delicji według wysokich standardów jakości. Pasja do japońskiej kultury oraz doskonałości kulinarnej sprawia, że Happa to Mame wyróżnia się na rynku jako marka, dla której najważniejsza jest jakość i autentyczność oferowanych produktów.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Cieśluk Marcin
posiada 47 udziałów, które stanowią 47% firmy.
Nakayama Shota
posiada 33 udziałów, które stanowią 33% firmy.