Organizacja Transport i spedycja stypiński osiągnęła 2 055 728 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 053 286 zł. Pozostałe przychody to 2442 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 245 032 zł.
Strata netto wyniosła 191 746 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 027 864 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 055 728 zł w 2024 roku.
• 2 479 989 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -95 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -191 746 zł w 2024 roku.
• -98 937 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Transport i spedycja stypiński wynosi -143 tys. zł.
EBITDA Transport i spedycja stypiński wynosi -141 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Transport i spedycja stypiński wynosi 1 370 485 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 139 320 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 685 243 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 370 485 zł w 2024 roku.
• 1 653 326 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Transport i spedycja stypiński wynosi 0,50%. To oznacza, że firma ma szansę 0,50% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,210% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,50% w 2024 roku.
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,08% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 556 811
zł.
Koszty operacyjne Transport i spedycja stypiński wyniosły 2 196 610
zł.
Wynagrodzenia stanowią 25%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
278 405 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 556 811 zł w 2024 roku
• 603 680 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
12.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
25% w 2024 roku
•
24% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Transport i spedycja stypiński wyniosła 595 172 zł.
a
ktywa trwałe to 79 923 zł.
a
ktywa obrotowe to 415 249 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 100 000 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 595 172 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -75 981 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 671 153 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 297 586 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 595 172 zł w 2024 roku.
• 541 399 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -32%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 252%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 126.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Transport i spedycja stypiński wyniosły 671 153 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 595 172 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 335 576 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 671 153 zł w 2024 roku
• 544 914 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2024 roku
• 101% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Transport i spedycja stypiński wykazała przychody na poziomie 2 055 728 zł.
Organizacja zarobiła -191 746 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -191 746 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku