Opis działalności:Alliance Media Polska to poznańska agencja interaktywna, która z powodzeniem działa...na rynku od ponad 22 lat, oferując szeroki zakres usług skoncentrowanych na identyfikacji wizualnej. Firma specjalizuje się w tworzeniu profesjonalnych stron internetowych, aplikacji mobilnych oraz szeroko pojętą grafiką reklamową. Klienci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w zakresie projektowania graficznego, obejmującego logo, wizytówki, papier firmowy oraz materiały promocyjne, takie jak ulotki czy plakaty. W ramach usług copywritingowych, agencja dostarcza treści reklamowe, slogany oraz artykuły tematyczne, dostosowane do specyfiki potrzeb zleceniodawców. Alliance Media Polska wyróżnia się indywidualnym podejściem do każdego projektu, co pozwala na realizację zarówno małych, jak i dużych zleceń, które są zawsze dopasowane do oczekiwań klientów. Liczne zrealizowane projekty, które przekraczają 200 wniosków, są świadectwem doświadczenia oraz skuteczności działania agencji na rynku nowoczesnego marketingu.
W skrócie
Projektowanie i tworzenie responsywnych stron www oraz aplikacji mobilnych
Indywidualne projekty identyfikacji wizualnej, w tym logo i materiały reklamowe
Copywriting: treści reklamowe, slogany, artykuły tematyczne
Realizacje różnorodnych projektów dostosowanych do potrzeb klientów
Ponad 22 lata doświadczenia w branży oraz współpraca z firmami IT
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Alliance media polska osiągnęła 1 235 747 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 092 201 zł. Pozostałe przychody to 143 546 zł.
Całkowite koszty wyniosły 793 014 zł.
Zysk netto wyniósł 299 187 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 64 340 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 235 747 zł w 2023 roku.
• 1 151 381 zł w 2022 roku.
• 1 107 067 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 116 291 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 299 187 zł w 2023 roku.
• 125 538 zł w 2022 roku.
• 66 604 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alliance media polska wynosi 3 040 335 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 019 757 zł a 5 438 703 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 667 330 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 040 335 zł w 2023 roku.
• 2 065 108 zł w 2022 roku.
• 1 705 674 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alliance media polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alliance media polska wyniosła 1 440 467 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 136 674 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 303 793 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 440 467 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 359 676 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 80 791 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 215 128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 440 467 zł w 2023 roku.
• 1 138 635 zł w 2022 roku.
• 1 010 210 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła 24%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alliance media polska wyniosły 80 791 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 440 467 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2766 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 80 791 zł w 2023 roku
• 78 146 zł w 2022 roku
• 75 260 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alliance media polska wykazała przychody na poziomie 1 235 747 zł.
Organizacja zarobiła 316 065 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 16 878 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 299 187 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5267 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 878 zł w 2023 roku
• 9166 zł w 2022 roku
• 6344 zł w 2021 roku