ALLIANCE MEDIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0001006135
NIP
7822137817
REGON
639691512

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
1,4 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
1,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
299 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
3 mln
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO, 29
Kod pocztowy
60-840
Rejestracja
2022-12-06
Rozpoczęcie działalności
1999-12-21
Kapitał zakładowy
422280,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@alliancemedia.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE
Opis działalności: Alliance Media Polska to poznańska agencja interaktywna, która z powodzeniem działa ...
W skrócie
  • Projektowanie i tworzenie responsywnych stron www oraz aplikacji mobilnych
  • Indywidualne projekty identyfikacji wizualnej, w tym logo i materiały reklamowe
  • Copywriting: treści reklamowe, slogany, artykuły tematyczne
  • Realizacje różnorodnych projektów dostosowanych do potrzeb klientów
  • Ponad 22 lata doświadczenia w branży oraz współpraca z firmami IT

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Alliance media polska osiągnęła 1 235 747 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 1 092 201 zł. Pozostałe przychody to 143 546 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 793 014 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 299 187 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 64 340 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 235 747 zł w 2023 roku.
• 1 151 381 zł w 2022 roku.
• 1 107 067 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 116 291 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 299 187 zł w 2023 roku.
• 125 538 zł w 2022 roku.
• 66 604 zł w 2021 roku.

EBIT i EBITDA


Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Alliance media polska wynosi 3 040 335 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 1 019 757 zł a 5 438 703 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 667 330 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 040 335 zł w 2023 roku.
• 2 065 108 zł w 2022 roku.
• 1 705 674 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alliance media polska wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Alliance media polska wyniosła 1 440 467 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 136 674 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 1 303 793 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 440 467 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 1 359 676 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 80 791 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 215 128 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 440 467 zł w 2023 roku.
• 1 138 635 zł w 2022 roku.
• 1 010 210 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 21%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 22%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 16%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 24%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Alliance media polska wyniosły 80 791 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 440 467 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 6%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2766 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 80 791 zł w 2023 roku
• 78 146 zł w 2022 roku
• 75 260 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 6% w 2023 roku
• 7% w 2022 roku
• 7% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Alliance media polska wykazała przychody na poziomie 1 235 747 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 316 065 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 16 878 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 299 187 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5267 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 16 878 zł w 2023 roku
• 9166 zł w 2022 roku
• 6344 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Alliance media polska wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 67% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 78% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 81% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 70% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 68% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 51% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 74% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 67% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 78% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 81% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 70% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 74% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pawlak Grzegorz posiada 2111 udziałów, które stanowią 90% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Pawlak Renata posiada 235 udziałów, które stanowią 10% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 16.02.2023 jest Pawlak Grzegorz kontrolujący 90% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 06.12.2022 do 16.02.2023 był Pawlak Grzegorz kontrolując 100% udziałów.

Podobne organizacje do ALLIANCE MEDIA POLSKA

Organizacja Numer KRS
1
0000730102
2
0000476613
3
0000673595
4
0000596463
5
0000332271
6
0000831148
7
0000596255
8
0000601267
9
0000459311
10
0000610985
11
0000647298
12
0000466700
13
0000282832
14
0000182011
15
0000783091
16
0000014788
17
0000500015
18
0000963527
19
0000462514
20
0000774298
21
0000336841
22
0000740782
23
0000887940
24
0000481955
25
0000900834
26
0000539751
27
0000433228
28
0000399747
29
0000414620
30
0000389065