Organizacja Alliance media polska osiągnęła 1 107 067 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 095 984 zł. Pozostałe przychody to 11 083 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 029 380 zł.
Zysk netto wyniósł 66 604 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -288 495 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 107 067 zł w 2021 roku.
• 1 148 164 zł w 2020 roku.
• 1 225 329 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -240 427 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 66 604 zł w 2021 roku.
• 111 919 zł w 2020 roku.
• 187 482 zł w 2019 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Alliance media polska wynosi 1 705 674 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
666 041 zł a 3 739 803 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 209 918 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 705 674 zł w 2021 roku.
• 2 653 334 zł w 2020 roku.
• 2 923 092 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Alliance media polska wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
• 0,00% w 2019 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 666 531
zł.
Koszty operacyjne Alliance media polska wyniosły 1 034 103
zł.
Wynagrodzenia stanowią 64%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
13 196 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 666 531 zł w 2021 roku
• 678 174 zł w 2020 roku
• 684 293 zł w 2019 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
64% w 2021 roku
•
66% w 2020 roku
•
68% w 2019 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Alliance media polska wyniosła 1 010 210 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 117 224 zł.
a
ktywa obrotowe to 892 987 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 010 210 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 934 951 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 75 260 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -104 273 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 010 210 zł w 2021 roku.
• 1 995 207 zł w 2020 roku.
• 1 872 546 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 7%.
Marża operacyjna wyniosła 6%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Alliance media polska wyniosły 75 260 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 010 210 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 7%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -29 767 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 75 260 zł w 2021 roku
• 74 919 zł w 2020 roku
• 64 177 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 7% w 2021 roku
• 4% w 2020 roku
• 3% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Alliance media polska wykazała przychody na poziomie 1 107 067 zł.
Organizacja zarobiła 72 948 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 6344 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 66 604 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -44 943 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 6344 zł w 2021 roku
• 9468 zł w 2020 roku
• 7540 zł w 2019 roku
Organizacja Alliance media polska wykazała zysk netto większy niż 86% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura".
Organizacja wykazała przychód większy niż 88% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 83% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.04%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 86% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 88% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 89% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 38% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 49% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 83% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.04%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki