Umiejętne lokowanie marek w projektach telewizyjnych
Kampanie promocyjne w kanałach multiscreen
Współpraca z czołowymi stacjami telewizyjnymi i platformami streamingowymi
360-stopniowe działania marketingowe dla maksymalnego zasięgu
CCMS, czyli Crystallize Content Marketing Solutions, to dynamiczna firma specjalizująca się w produkcji, dystrybucji i promocji treści wideo, stworzona z myślą o budowaniu silnych marek. Regularnie współpracując z wiodącymi telewizyjnymi stacjami oraz sprawdzonymi firmami producenckimi, CCMS korzysta z bogatej bazy formatów rozrywkowych, adaptując je do potrzeb swoich klientów. Zespół marketingowców w CCMS łączy szeroką wiedzę z zakresu mediów, produkcji filmowej oraz strategii marketingowych, co umożliwia im skuteczne realizowanie projektów. Dzięki umiejętnemu lokowaniu marek i spójnym kampaniom, działalność CCMS skupia się na długofalowym wzroście świadomości marki w percepcji konsumentów oraz zwiększeniu intencji zakupowych. Dodatkowo, firma rozwija komunikację marki przez formaty branded content, co zapewnia dłuższy czas działania kampanii na rynku. CCMS jest zespołem doświadczonych specjalistów, wzbogaconym o partnerów w branży, co przekłada się na efektywność ich działań i satysfakcję klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ccms osiągnęła 940 250 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 939 476 zł. Pozostałe przychody to 774 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 059 838 zł.
Strata netto wyniosła 120 362 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 470 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 940 250 zł w 2023 roku.
• 30 013 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -60 181 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -120 362 zł w 2023 roku.
• 8722 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ccms wynosi 626 834 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 350 626 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 313 417 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 626 834 zł w 2023 roku.
• 65 002 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ccms wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,055% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Ccms wyniosły 1 051 868
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ccms wyniosła 213 014 zł.
a
ktywa obrotowe to 213 014 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 213 014 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -106 640 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 319 654 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 106 507 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 213 014 zł w 2023 roku.
• 156 983 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -57%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 113%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -13%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -28.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 56.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ccms wyniosły 319 654 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 213 014 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 150%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 159 827 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 319 654 zł w 2023 roku
• 143 510 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 150% w 2023 roku
• 91% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ccms wykazała przychody na poziomie 940 250 zł.
Organizacja zarobiła -120 362 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -120 362 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 918 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku