SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE BĄDŹ POWOŁANY PROKURENT W GRANICACH UDZIELONEJ MU PRZEZ ZARZĄD PROKURY.
Brandfull to agencja kreatywna, która angażuje się w tworzenie wyjątkowych wizerunków dla marek. Zespół Brandfull wierzy, że każdy produkt zasługuje na zachwycający wygląd i unikalne podejście, które przyciągnie uwagę odbiorców. Dzięki swoim innowacyjnym projektom oraz umiejętnościom dostosowywania się do potrzeb klientów, Brandfull zdobywa uznanie wśród partnerów biznesowych. Pracując z zespołem, klienci mogą liczyć na współpracę, która łączy kreatywność i efektywność, co prowadzi do wprowadzenia trendów na rynku. Klienci zwracają uwagę na wyjątkowy styl i formę proponowanych rozwiązań, które wykraczają poza tradycyjne standardy, co czyni Brandfull istotnym gracz na rynku brandingowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandfull osiągnęła 1 086 477 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 086 477 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 211 169 zł.
Strata netto wyniosła 124 692 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 543 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 086 477 zł w 2024 roku.
• 1 782 899 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -62 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -124 692 zł w 2024 roku.
• 115 843 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandfull wynosi -98 tys. zł.
EBITDA Brandfull wynosi -98 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandfull wynosi 724 318 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 716 192 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 362 159 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 724 318 zł w 2024 roku.
• 1 742 603 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandfull wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,049% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2024 roku.
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 775 057
zł.
Koszty operacyjne Brandfull wyniosły 1 184 433
zł.
Wynagrodzenia stanowią 65%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
387 529 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 775 057 zł w 2024 roku
• 808 677 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
32.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
65% w 2024 roku
•
49% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandfull wyniosła 56 960 zł.
a
ktywa obrotowe to 56 960 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 56 960 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3849 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 60 809 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 28 480 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 56 960 zł w 2024 roku.
• 295 074 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -219%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3,239%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -109.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1619.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandfull wyniosły 60 809 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 56 960 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 107%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 30 404 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 60 809 zł w 2024 roku
• 174 231 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 107% w 2024 roku
• 59% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandfull wykazała przychody na poziomie 1 086 477 zł.
Organizacja zarobiła -98 844 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 25 848 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -124 692 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 924 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 25 848 zł w 2024 roku
• 27 383 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku