SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE BĄDŹ POWOŁANY PROKURENT W GRANICACH UDZIELONEJ MU PRZEZ ZARZĄD PROKURY.
Brandfull to agencja kreatywna, która angażuje się w tworzenie wyjątkowych wizerunków dla marek. Zespół Brandfull wierzy, że każdy produkt zasługuje na zachwycający wygląd i unikalne podejście, które przyciągnie uwagę odbiorców. Dzięki swoim innowacyjnym projektom oraz umiejętnościom dostosowywania się do potrzeb klientów, Brandfull zdobywa uznanie wśród partnerów biznesowych. Pracując z zespołem, klienci mogą liczyć na współpracę, która łączy kreatywność i efektywność, co prowadzi do wprowadzenia trendów na rynku. Klienci zwracają uwagę na wyjątkowy styl i formę proponowanych rozwiązań, które wykraczają poza tradycyjne standardy, co czyni Brandfull istotnym gracz na rynku brandingowym.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brandfull osiągnęła 1 782 899 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 782 870 zł. Pozostałe przychody to 30 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 667 027 zł.
Zysk netto wyniósł 115 843 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 782 899 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 782 899 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 115 843 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 115 843 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Brandfull wynosi 146 tys. zł.
EBITDA Brandfull wynosi 157 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brandfull wynosi 1 742 603 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
90 632 zł a 4 457 249 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 742 603 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 742 603 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brandfull wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,056% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,07% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 808 677
zł.
Koszty operacyjne Brandfull wyniosły 1 636 865
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
808 677 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 808 677 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
49.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brandfull wyniosła 295 074 zł.
a
ktywa obrotowe to 295 074 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 295 074 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 120 843 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 174 231 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 295 074 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 295 074 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 39%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 96%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 39.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 95.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brandfull wyniosły 174 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 295 074 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 59%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 174 231 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 174 231 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 59% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brandfull wykazała przychody na poziomie 1 782 899 zł.
Organizacja zarobiła 143 226 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 27 383 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 115 843 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 383 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 27 383 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku