Leanbrand to firma specjalizująca się w skutecznym marketingu internetowym, oferująca kompleksowe usługi w zakresie audytów UX, projektowania stron oraz pozycjonowania witryn. Misją Leanbrand jest wspieranie rozwoju biznesów online poprzez analizę potrzeb użytkowników oraz wdrażanie efektownych rozwiązań, które przyciągają ruch i zwiększają widoczność w Internecie. Dzięki elastycznemu podejściu i umiejętności dostosowywania strategii do specyficznych celów klientów, Leanbrand wyróżnia się jako solidny partner w realizacji projektów, co potwierdzają pozytywne opinie ich współpracowników oraz liczba zrealizowanych zleceń. Pracownicy firmy skupiają się na stworzeniu atrakcyjnych i funkcjonalnych stron internetowych, które odpowiadają na potrzeby użytkowników, co przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Leanbrand osiągnęła 1 013 513 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 009 220 zł. Pozostałe przychody to 4293 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 025 476 zł.
Strata netto wyniosła 16 256 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 506 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 013 513 zł w 2024 roku.
• 148 150 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -8128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -16 256 zł w 2024 roku.
• 54 462 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leanbrand wynosi 708 080 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 533 782 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 354 040 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 708 080 zł w 2024 roku.
• 361 210 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Leanbrand wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2024 roku.
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 351 312
zł.
Koszty operacyjne Leanbrand wyniosły 1 021 746
zł.
Wynagrodzenia stanowią 34%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
175 656 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 351 312 zł w 2024 roku
• 43 037 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
17.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
34% w 2024 roku
•
49% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Leanbrand wyniosła 226 951 zł.
a
ktywa obrotowe to 226 951 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 226 951 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 43 206 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 183 745 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 113 476 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 226 951 zł w 2024 roku.
• 79 805 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -38%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Leanbrand wyniosły 183 745 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 226 951 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 81%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 91 873 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 183 745 zł w 2024 roku
• 20 343 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 81% w 2024 roku
• 25% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Leanbrand wykazała przychody na poziomie 1 013 513 zł.
Organizacja zarobiła -16 256 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -16 256 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 5570 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku