Leanbrand to firma specjalizująca się w skutecznym marketingu internetowym, oferująca kompleksowe usługi w zakresie audytów UX, projektowania stron oraz pozycjonowania witryn. Misją Leanbrand jest wspieranie rozwoju biznesów online poprzez analizę potrzeb użytkowników oraz wdrażanie efektownych rozwiązań, które przyciągają ruch i zwiększają widoczność w Internecie. Dzięki elastycznemu podejściu i umiejętności dostosowywania strategii do specyficznych celów klientów, Leanbrand wyróżnia się jako solidny partner w realizacji projektów, co potwierdzają pozytywne opinie ich współpracowników oraz liczba zrealizowanych zleceń. Pracownicy firmy skupiają się na stworzeniu atrakcyjnych i funkcjonalnych stron internetowych, które odpowiadają na potrzeby użytkowników, co przekłada się na wyższe wskaźniki konwersji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Leanbrand osiągnęła 148 150 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 148 150 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 93 688 zł.
Zysk netto wyniósł 54 462 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 148 150 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 148 150 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 54 462 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 462 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Leanbrand wynosi 361 210 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
44 596 zł a 762 465 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 361 210 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 361 210 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Leanbrand wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 43 037
zł.
Koszty operacyjne Leanbrand wyniosły 88 111
zł.
Wynagrodzenia stanowią 49%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
43 037 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 43 037 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
48.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
49% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Leanbrand wyniosła 79 805 zł.
a
ktywa obrotowe to 79 805 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 79 805 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 59 462 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 20 343 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 79 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 79 805 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 68%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 92%.
Marża operacyjna wyniosła 41%.
Marża netto wyniosła 37%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 68.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 40.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Leanbrand wyniosły 20 343 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 79 805 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 25%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 343 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 20 343 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 25% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Leanbrand wykazała przychody na poziomie 148 150 zł.
Organizacja zarobiła 60 032 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 5570 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 462 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 5570 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 5570 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku