Organizacja Bałtyk trans spedition osiągnęła 52 056 433 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 50 670 427 zł. Pozostałe przychody to 1 386 006 zł.
Całkowite koszty wyniosły 49 059 262 zł.
Zysk netto wyniósł 1 611 165 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 11 121 049 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 52 056 433 zł w 2023 roku.
• 27 958 052 zł w 2022 roku.
• 29 814 335 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -16 646 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 611 165 zł w 2023 roku.
• 1 072 084 zł w 2022 roku.
• 1 644 456 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bałtyk trans spedition wynosi 711 tys. zł.
EBITDA Bałtyk trans spedition wynosi 900 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
286 946 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 710 871 zł w
2023 roku.
• 1 387 242 zł w
2022 roku.
• 1 284 763 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
229 389 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 899 868 zł w
2023 roku.
• 1 471 781 zł w
2022 roku.
• 1 358 647 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bałtyk trans spedition wynosi 44 993 182 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
3 844 234 zł a 130 141 082 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 8 156 153 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 44 993 182 zł w 2023 roku.
• 25 629 443 zł w 2022 roku.
• 28 680 876 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bałtyk trans spedition wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,019% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2023 roku.
• 0,19% w 2022 roku.
• 0,16% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 2 818 972
zł.
Koszty operacyjne Bałtyk trans spedition wyniosły 49 959 556
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 008 844 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 2 818 972 zł w 2023 roku
• 1 294 323 zł w 2022 roku
• 801 285 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
3% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bałtyk trans spedition wyniosła 22 093 716 zł.
a
ktywa trwałe to 4 395 021 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 698 695 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 093 716 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 125 645 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 16 968 070 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 842 264 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 093 716 zł w 2023 roku.
• 21 415 616 zł w 2022 roku.
• 20 409 188 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bałtyk trans spedition wyniosły 16 968 070 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 093 716 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 77%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -236 007 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 16 968 070 zł w 2023 roku
• 17 812 407 zł w 2022 roku
• 17 440 085 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 77% w 2023 roku
• 83% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bałtyk trans spedition wykazała przychody na poziomie 52 056 433 zł.
Organizacja zarobiła 1 761 225 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 150 060 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 611 165 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 75 030 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 150 060 zł w 2023 roku
• 2906 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku