WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ. W PRZYPADKU ISTNIENIA W SPÓŁCE WIĘKSZEJ ILOŚCI KOMPLEMENTARIUSZY KAŻDY Z NICH MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE. JEDYNYM KOMPLEMENTARIUSZEM SPÓŁKI JEST OST SPED INTERMODAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Z SIEDZIBĄ W SZAMOTUŁACH. W PRZYPADKU POWOŁANIA ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. W SKŁAD ZARZĄDU KOMPLEMENTARIUSZA, WCHODZĄ MARIUSZ BOGDAN KĄKOL PESEL 65021313519 - PREZES ZARZĄDU, WALDEMAR MACIEJ HULIŃSKI PESEL 60022403579 - CZŁONEK ZARZĄDU.
Działalność terminalu kontenerowego rozpoczęła się w 2013 roku.
Realizacja usług transportu intermodalnego z naciskiem na przeładunek kontenerów.
Codzienne połączenia z Baltic Hub w Gdańsku.
Rozwój planowanych nowych połączeń z ośrodkami przemysłowymi w Polsce i Europie.
Zespół specjalistów oferuje wysokojakościowe usługi logistyczne.
Ost Sped Intermodal to terminal kontenerowy z siedzibą w Szamotułach, który rozpoczął swoją działalność operacyjną w 2013 roku. Powstał w odpowiedzi na rosnące potrzeby firm z północno-zachodniej Polski, szczególnie w rejonach takich jak Szamotuły i Poznań. Terminal odgrywa kluczową rolę w procesie przeładunku kontenerów transportowanych koleją, umożliwiając ich dalszy transport różnymi środkami transportu. To z kolei przyczyniło się do dynamicznego rozwoju usług transportu intermodalnego, co staje się korzystne dla wielu przedsiębiorstw, które mogą korzystać z efektywnych, szybkih i ekologicznych rozwiązań transportowych.
Kluczowym atutem Ost Sped Intermodal jest regularne połączenie z Baltic Hub, nowoczesnym terminalem kontenerowym zlokalizowanym w Gdańsku, co ułatwia transport towarów między Europą a Azją. Terminal w Szamotułach, dzięki dogodnej lokalizacji oraz wysokiej jakości infrastrukturze, jest w stanie obsługiwać codzienne połączenia między transportem kolejowym a drogowym. W najbliższych latach planowane są nowe połączenia z innymi ośrodkami przemysłowymi w Polsce i Europie, co ma na celu dalszy rozwój i wspieranie wzrostu liczby zleceń.
Ost Sped Intermodal stawia na profesjonalizm i wysokie standardy usług. Zespół specjalistów obiecuje dokładne i zaangażowane podejście do obsługi klienta, oferując zoptymalizowane i jakość wyspecjalizowane rozwiązania. Dzięki innowacyjnym technologiom informatycznym oraz ogromnemu doświadczeniu, portfel usług obejmuje kompleksowe usługi w zakresie transportu intermodalnego, magazynowania i logistyki.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ost sped intermodal osiągnęła 45 344 499 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 45 152 731 zł. Pozostałe przychody to 191 768 zł.
Całkowite koszty wyniosły 40 001 466 zł.
Zysk netto wyniósł 5 151 266 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 4 162 792 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 45 344 499 zł w 2023 roku.
• 40 259 977 zł w 2022 roku.
• 30 341 767 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 243 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 5 151 266 zł w 2023 roku.
• 4 290 234 zł w 2022 roku.
• 4 150 534 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ost sped intermodal wynosi 6,59 mln zł.
EBITDA Ost sped intermodal wynosi 7,43 mln zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
471 994 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 6 590 987 zł w
2023 roku.
• 5 650 921 zł w
2022 roku.
• 4 702 296 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
580 813 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 7 428 817 zł w
2023 roku.
• 6 077 411 zł w
2022 roku.
• 5 037 924 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ost sped intermodal wynosi 58 680 244 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
7 845 515 zł a 113 361 249 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 397 964 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 58 680 244 zł w 2023 roku.
• 53 120 360 zł w 2022 roku.
• 42 896 223 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ost sped intermodal wynosi 0,07%. To oznacza, że firma ma szansę 0,07% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,07% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 4 601 961
zł.
Koszty operacyjne Ost sped intermodal wyniosły 38 561 744
zł.
Wynagrodzenia stanowią 12%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
521 659 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 4 601 961 zł w 2023 roku
• 3 222 803 zł w 2022 roku
• 2 189 249 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
12% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
9% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ost sped intermodal wyniosła 30 310 819 zł.
a
ktywa trwałe to 20 009 734 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 301 084 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 310 819 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 460 687 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 850 131 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 3 484 805 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 310 819 zł w 2023 roku.
• 21 915 189 zł w 2022 roku.
• 16 642 504 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 17%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 49%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ost sped intermodal wyniosły 19 850 131 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 310 819 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 65%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 620 449 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 850 131 zł w 2023 roku
• 9 755 939 zł w 2022 roku
• 8 554 181 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 65% w 2023 roku
• 45% w 2022 roku
• 51% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ost sped intermodal wykazała przychody na poziomie 45 344 499 zł.
Organizacja zarobiła 6 240 443 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1 089 177 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 5 151 266 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 17% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1 089 177 zł w 2023 roku
• 1 024 815 zł w 2022 roku
• 453 029 zł w 2021 roku