Specjalizacja w marketingu w mediach społecznościowych.
Tworzenie strategii content marketingowych.
Efektywne kampanie reklamowe na Facebooku.
Automatyzacja działań marketingowych, w tym e-mail marketing.
Produkcja unikalnych treści i materiałów graficznych.
Palms Brand to agencja marketingowa, która specjalizuje się w tworzeniu skutecznych strategii marketingowych w obszarze mediów społecznościowych, analizie działań oraz produkcji kreatywnych treści. Działa z przekonaniem, że każda marka zasługuje na wyjątkowe podejście i spersonalizowane rozwiązania, które przyczyniają się do wzrostu jej widoczności oraz wyników sprzedażowych. Agencja oferuje kompleksowe kampanie reklamowe, w tym przemyślane kampanie Facebook Ads, które są zaprojektowane z myślą o maksymalizacji efektywności działań w Internecie. Palms Brand kładzie duży nacisk na strategię content marketingową, w ramach której dostarcza unikalne treści, grafiki, filmy oraz inne kreatywne publikacje. Zespół agencji analizuje komunikację marki i opracowuje strategie, które poprawiają skuteczność social mediów, co jest szczególnie ważne dla firm borykających się z niską sprzedażą. Zieleni się w tworzeniu e-mail marketingu oraz automatyzacji procesów sprzedażowych, w tym lejków sprzedażowych i chatbotów. Wieloletnie doświadczenie i zrozumienie dynamicznego rynku marketingowego pozwalają Palms Brand wyróżniać się na tle konkurencji.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Palms brand osiągnęła 539 777 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 332 200 zł. Pozostałe przychody to 207 576 zł.
Całkowite koszty wyniosły 313 309 zł.
Zysk netto wyniósł 18 891 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 179 926 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 539 777 zł w 2024 roku.
• 195 337 zł w 2023 roku.
• 153 351 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 6297 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 18 891 zł w 2024 roku.
• 75 553 zł w 2023 roku.
• 86 981 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Palms brand wynosi 208 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Palms brand wynosi 1 070 450 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
188 910 zł a 3 386 855 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 356 817 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 070 450 zł w 2024 roku.
• 929 335 zł w 2023 roku.
• 890 391 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Palms brand wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2024 roku.
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Palms brand wyniosły 124 624
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2024 roku
• 47 201 zł w 2023 roku
• 22 000 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2024 roku
•
43% w 2023 roku
•
38% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Palms brand wyniosła 857 413 zł.
a
ktywa trwałe to 8116 zł.
a
ktywa obrotowe to 849 297 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 857 413 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 846 714 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 10 699 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 285 804 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 857 413 zł w 2024 roku.
• 709 429 zł w 2023 roku.
• 641 776 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 2%.
Marża operacyjna wyniosła 62%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Palms brand wyniosły 10 699 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 857 413 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3566 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 10 699 zł w 2024 roku
• 46 896 zł w 2023 roku
• 54 795 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2024 roku
• 7% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Palms brand wykazała przychody na poziomie 539 777 zł.
Organizacja zarobiła 221 963 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 203 072 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 18 891 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 91% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 67 691 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 203 072 zł w 2024 roku
• 7633 zł w 2023 roku
• 8635 zł w 2022 roku