BLOOM MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000968233
NIP
5272999546
REGON
521835253

Podsumowanie

aktywa
268 tys.
przychód
716 tys.
zysk
143 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA JANA PAWŁA II, 61
Kod pocztowy
01-031
Rejestracja
2022-04-25
Rozpoczęcie działalności
2022-04-25
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
www.bloommarketing.me
Email
office@bloommarketing.me
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bloom marketing osiągnęła 715 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 715 655 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 572 366 zł.
Zysk netto wyniósł 143 288 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 715 655 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 715 655 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 143 288 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 143 288 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bloom marketing wynosi 1 161 473 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 111 216 zł a 2 006 038 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 161 473 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 161 473 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bloom marketing wyniosła 267 762 zł.
a
ktywa obrotowe to 267 762 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 267 762 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 148 288 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 119 474 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 267 762 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 267 762 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 54%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 97%.
Marża operacyjna wyniosła 22%.
Marża netto wyniosła 20%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 53.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 96.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 22.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bloom marketing wyniosły 119 474 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 267 762 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 45%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 119 474 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 119 474 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 45% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bloom marketing wykazała przychody na poziomie 715 655 zł.
Organizacja zarobiła 159 035 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 747 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 143 288 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 10% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 15 747 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 747 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Bloom marketing wykazała zysk netto większy niż 76% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 83% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 86% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 76% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 59% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 77% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 83% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 86% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2022 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nikołajuk Piotr posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Prządka Wiktoria posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.