Organizacja Europejska unia reklamy otwartej osiągnęła 1 236 342 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 235 169 zł. Pozostałe przychody to 1173 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 189 120 zł.
Zysk netto wyniósł 46 049 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 100 001 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 236 342 zł w 2023 roku.
• 902 948 zł w 2022 roku.
• 862 480 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 19 893 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 46 049 zł w 2023 roku.
• 55 085 zł w 2022 roku.
• 103 411 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Europejska unia reklamy otwartej wynosi 2 191 844 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
460 488 zł a 6 311 575 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 294 603 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 191 844 zł w 2023 roku.
• 1 063 210 zł w 2022 roku.
• 1 188 221 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Europejska unia reklamy otwartej wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,048% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Europejska unia reklamy otwartej wyniosła 1 854 849 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1 390 495 zł.
a
ktywa obrotowe to 464 354 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 854 849 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 577 894 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 276 955 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 261 337 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 854 849 zł w 2023 roku.
• 462 745 zł w 2022 roku.
• 510 168 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Europejska unia reklamy otwartej wyniosły 276 955 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 854 849 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -16 332 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 276 955 zł w 2023 roku
• 141 538 zł w 2022 roku
• 244 046 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Europejska unia reklamy otwartej wykazała przychody na poziomie 1 236 342 zł.
Organizacja zarobiła 46 049 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 46 049 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 3746 zł w 2021 roku
Organizacja Europejska unia reklamy otwartej wykazała zysk netto większy niż 62% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 64% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 36% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 62% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 64% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 36% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.