WŁASNOŚĆ MIESZANA MIĘDZY SEKTORAMI Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI SEKTORA PRYWATNEGO, W TYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI PRZEWYŻSZAJĄCEJ KWOTĘ 50.000 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU Z PROKURENTEM. W INNYCH SPRAWACH KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU MA PRAWO REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDNOOSOBOWO.
Zachodniopomorska Agencja Rozwoju Turystyki, znana jako ZART, to organizacja zblisko trzydziestoletnim doświadczeniem, która aktywnie wspiera rozwój branży turystycznej w Polsce, szczególnie w regionie zachodniopomorskim. Jej działania obejmują szeroki zakres usług, które mają na celu promocję oraz sprzedaż produktów i usług oferowanych przez lokalne samorządy, branżę HoReCa oraz różnorodne biznesy związane z turystyką. W miarę rozwoju działalności, ZART wprowadził nowe marki i projekty, dostosowując się do zmieniających się potrzeb klientów. Wśród ważnych inicjatyw organizacji jest Piknik nad Odrą – największe wydarzenie tego typu w regionie, które nie tylko promuje turystykę, ale również stwarza możliwości nawiązywania kontaktów biznesowych oraz prezentacji ofert. Dodatkowo, ZART angażuje się w szkolenia oraz projekty wirtualnej rzeczywistości, aby wspierać firmy zarówno z sektora turystycznego, jak i spoza niego. Dzięki połączeniu doświadczenia i innowacyjności, agencja ma pozytywny wpływ na rozwój lokalnej turystyki oraz promocję regionu.
W skrócie
Wsparcie promocji i sprzedaży usług turystycznych
Organizacja Pikniku nad Odrą – festiwalu turystyki
Realizacja szkoleń i projektów z zakresu wirtualnej rzeczywistości
Współpraca z lokalnymi samorządami i branżą HoReCa
Inicjatywy odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart osiągnęła 1 181 242 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 180 991 zł. Pozostałe przychody to 251 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 390 740 zł.
Strata netto wyniosła 209 749 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 60 969 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 181 242 zł w 2023 roku.
• 1 388 417 zł w 2022 roku.
• 1 262 750 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -12 399 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -209 749 zł w 2023 roku.
• 132 331 zł w 2022 roku.
• 51 110 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wynosi 912 326 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 2 953 105 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 47 419 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 912 326 zł w 2023 roku.
• 1 737 079 zł w 2022 roku.
• 1 229 168 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wynosi 0,15%. To oznacza, że firma ma szansę 0,15% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,15% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wyniosła 212 223 zł.
a
ktywa trwałe to 108 393 zł.
a
ktywa obrotowe to 103 830 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 212 223 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 166 442 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 45 780 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -5694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 212 223 zł w 2023 roku.
• 460 483 zł w 2022 roku.
• 444 322 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -99%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -126%.
Marża operacyjna wyniosła -17%.
Marża netto wyniosła -18%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wyniosły 45 780 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 212 223 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 22%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -14 725 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 45 780 zł w 2023 roku
• 84 292 zł w 2022 roku
• 200 462 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 5.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 22% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 45% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wykazała przychody na poziomie 1 181 242 zł.
Organizacja zarobiła -209 749 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -209 749 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Zachodniopomorska agencja rozwoju turystyki zart wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 63% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 7% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 5% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 63% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 41% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 7% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 5% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.03%.
Migdal Marek
posiada 2872 udziałów, które stanowią 47.1% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Heliński Wojciech (47% udziałów)
• Migdal Marek (47% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 20.05.2004 do 20.08.2012:
• Heliński Wojciech (24% udziałów)
• Kluszczyńska Kotla Lucyna (24% udziałów)
• Szczepaniec Stanisław (24% udziałów)
• Migdal Marek (24% udziałów)
Podobne organizacje do ZACHODNIOPOMORSKA AGENCJA ROZWOJU TURYSTYKI ZART