Organizacja Smart exhibition service osiągnęła 966 821 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 966 777 zł. Pozostałe przychody to 44 zł.
Całkowite koszty wyniosły 834 425 zł.
Zysk netto wyniósł 132 352 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 193 364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 966 821 zł w 2022 roku.
• 445 527 zł w 2021 roku.
• 111 337 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 470 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 132 352 zł w 2022 roku.
• -76 206 zł w 2021 roku.
• 9754 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Smart exhibition service wynosi 1 210 068 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
36 112 zł a 2 417 052 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 242 014 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 210 068 zł w 2022 roku.
• 297 018 zł w 2021 roku.
• 113 242 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Smart exhibition service wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Smart exhibition service wyniosła 345 484 zł.
a
ktywa trwałe to 9909 zł.
a
ktywa obrotowe to 335 575 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 345 484 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 48 149 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 297 335 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 69 097 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 345 484 zł w 2022 roku.
• 113 080 zł w 2021 roku.
• 3748 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 38%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 275%.
Marża operacyjna wyniosła 15%.
Marża netto wyniosła 14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 7.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 55 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Smart exhibition service wyniosły 297 335 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 345 484 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 59 467 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 297 335 zł w 2022 roku
• 197 283 zł w 2021 roku
• 11 745 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 174% w 2021 roku
• 313% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Smart exhibition service wykazała przychody na poziomie 966 821 zł.
Organizacja zarobiła 141 267 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8915 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 132 352 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 6% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1783 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8915 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Smart exhibition service wykazała zysk netto większy niż 77% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 69% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 64% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 65% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 97% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 80% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.03%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 77% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 69% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 64% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 65% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 97% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.03%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Enukidze Anna
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Pirtskhalaishvili Giorgi
posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.