AGENCJA REKLAMOWA "TOMART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000943917
NIP
7532463075
REGON
520923506

Podsumowanie

aktywa
293 tys.
przychód
3,4 mln
zysk
212 tys.
wartość firmy
3,3 mln
Podstawowe info
Województwo
OPOLSKIE
Miejscowość
NYSA
Adres
UL. BOHATERÓW WARSZAWY, 1
Kod pocztowy
48-300
Rejestracja
2022-01-05
Rozpoczęcie działalności
2022-01-05
Kapitał zakładowy
50000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
janek@tomart.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST UPOWAŻNIONY KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Agencja reklamowa "tomart" osiągnęła 3 405 761 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 405 379 zł. Pozostałe przychody to 382 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 192 994 zł.
Zysk netto wyniósł 212 385 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 1 702 880 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 405 761 zł w 2023 roku.
• 2 221 793 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 106 193 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 212 385 zł w 2023 roku.
• -55 866 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa "tomart" wynosi 3 274 939 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 154 890 zł a 8 514 402 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 637 469 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 274 939 zł w 2023 roku.
• 1 481 195 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa "tomart" wyniosła 292 830 zł.
a
ktywa obrotowe to 292 830 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 292 830 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 206 520 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 86 310 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 146 415 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 292 830 zł w 2023 roku.
• 138 465 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 73%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 103%.
Marża operacyjna wyniosła 7%.
Marża netto wyniosła 6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 36.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 51.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Agencja reklamowa "tomart" wyniosły 86 310 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 292 830 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 43 155 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 86 310 zł w 2023 roku
• 144 331 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 104% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Agencja reklamowa "tomart" wykazała przychody na poziomie 3 405 761 zł.
Organizacja zarobiła 233 222 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 20 837 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 212 385 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 10 419 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 20 837 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku

Organizacja Agencja reklamowa "tomart" wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 58% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 91% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 82% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 84% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 58% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 48% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 91% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.05%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Gorczyńska Anna posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Gorczyński Jan posiada 50 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Gorczyńska Anna (50% udziałów)
• Gorczyński Jan (50% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 05.01.2022 do 24.10.2023 był Gorczyński Jan kontrolując 90% udziałów.