Organizacja Pj marketing group osiągnęła 97 856 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 97 856 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 19 093 zł.
Zysk netto wyniósł 78 763 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 97 856 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 97 856 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 78 763 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 78 763 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Pj marketing group wynosi 90 tys. zł.
EBITDA Pj marketing group wynosi 90 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Pj marketing group wynosi 443 112 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
62 822 zł a 1 102 684 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 443 112 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 443 112 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Pj marketing group wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,081% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,08% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Pj marketing group wyniosła 84 067 zł.
a
ktywa obrotowe to 84 067 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 84 067 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 83 763 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 304 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 84 067 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 84 067 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 94%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 94%.
Marża operacyjna wyniosła 92%.
Marża netto wyniosła 80%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 93.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 94 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 80.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Pj marketing group wyniosły 304 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 84 067 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 0%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 304 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 304 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Pj marketing group wykazała przychody na poziomie 97 856 zł.
Organizacja zarobiła 86 555 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 7792 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 78 763 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7792 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 7792 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku