Specjalizacja w sprzedaży perfum do krajów europejskich
Ponad 4000 różnych zapachów i 200 marek
Doświadczeni założyciele z branży kosmetycznej
Atrakcyjne i konkurencyjne ceny dzięki silnym relacjom biznesowym
CANVAS FRAGRANCES to polska firma, specjalizująca się w sprzedaży perfum do krajów europejskich. Działa na rynku z pomocą doświadczonych założycieli, którzy mają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i dystrybucji w branży kosmetycznej zarówno w Polsce, jak i za granicą. Główna misja firmy polega na zaspokajaniu oczekiwań klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów, które obejmują ponad 4000 różnych zapachów, począwszy od perfum masowych, premium, luksusowych, aż po niszowe. W swoim asortymencie posiadają ponad 200 różnych marek, w tym takie nazwiska jak Bvlgari, Chanel, Dior czy Gucci, co świadczy o wysokiej jakości oferowanych produktów. Dzięki długotrwałym relacjom biznesowym firma jest w stanie zapewnić atrakcyjne i konkurencyjne ceny dla swoich klientów, co czyni ją istotnym graczem na rynku perfum w Europie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Canvas fragrances osiągnęła 3 038 225 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 028 937 zł. Pozostałe przychody to 9289 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 055 841 zł.
Strata netto wyniosła 26 904 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 759 556 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 038 225 zł w 2024 roku.
• 3 235 038 zł w 2023 roku.
• 4 572 831 zł w 2022 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6726 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -26 904 zł w 2024 roku.
• -21 676 zł w 2023 roku.
• 12 443 zł w 2022 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Canvas fragrances wynosi 2 030 347 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 7 595 563 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 507 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 030 347 zł w 2024 roku.
• 2 181 733 zł w 2023 roku.
• 3 139 624 zł w 2022 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Canvas fragrances wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,005% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2024 roku.
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,11% w 2022 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 107 137
zł.
Koszty operacyjne Canvas fragrances wyniosły 3 046 519
zł.
Wynagrodzenia stanowią 4%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
26 784 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 107 137 zł w 2024 roku
• 177 441 zł w 2023 roku
• 296 001 zł w 2022 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
4% w 2024 roku
•
5% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Canvas fragrances wyniosła 329 128 zł.
a
ktywa obrotowe to 329 128 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 329 128 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 6484 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 322 644 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 82 282 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 329 128 zł w 2024 roku.
• 557 706 zł w 2023 roku.
• 437 109 zł w 2022 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -415%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -103.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Canvas fragrances wyniosły 322 644 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 329 128 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 98%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 80 661 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 322 644 zł w 2024 roku
• 524 318 zł w 2023 roku
• 382 045 zł w 2022 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 98% w 2024 roku
• 94% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Canvas fragrances wykazała przychody na poziomie 3 038 225 zł.
Organizacja zarobiła -26 904 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -26 904 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2024 roku
• 0 zł w 2023 roku
• 5257 zł w 2022 roku