Specjalizacja w sprzedaży perfum do krajów europejskich
Ponad 4000 różnych zapachów i 200 marek
Doświadczeni założyciele z branży kosmetycznej
Atrakcyjne i konkurencyjne ceny dzięki silnym relacjom biznesowym
CANVAS FRAGRANCES to polska firma, specjalizująca się w sprzedaży perfum do krajów europejskich. Działa na rynku z pomocą doświadczonych założycieli, którzy mają wieloletnie doświadczenie w sprzedaży i dystrybucji w branży kosmetycznej zarówno w Polsce, jak i za granicą. Główna misja firmy polega na zaspokajaniu oczekiwań klientów poprzez oferowanie szerokiej gamy produktów, które obejmują ponad 4000 różnych zapachów, począwszy od perfum masowych, premium, luksusowych, aż po niszowe. W swoim asortymencie posiadają ponad 200 różnych marek, w tym takie nazwiska jak Bvlgari, Chanel, Dior czy Gucci, co świadczy o wysokiej jakości oferowanych produktów. Dzięki długotrwałym relacjom biznesowym firma jest w stanie zapewnić atrakcyjne i konkurencyjne ceny dla swoich klientów, co czyni ją istotnym graczem na rynku perfum w Europie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Canvas fragrances osiągnęła 3 235 038 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 223 776 zł. Pozostałe przychody to 11 261 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 245 453 zł.
Strata netto wyniosła 21 676 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 078 346 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 235 038 zł w 2023 roku.
• 4 572 831 zł w 2022 roku.
• 797 313 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -7225 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -21 676 zł w 2023 roku.
• 12 443 zł w 2022 roku.
• 37 621 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Canvas fragrances wynosi 2 181 733 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 087 594 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 727 244 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 181 733 zł w 2023 roku.
• 3 139 624 zł w 2022 roku.
• 713 994 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Canvas fragrances wynosi 0,18%. To oznacza, że firma ma szansę 0,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,058% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,18% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 177 441
zł.
Koszty operacyjne Canvas fragrances wyniosły 3 256 636
zł.
Wynagrodzenia stanowią 5%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
59 147 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 177 441 zł w 2023 roku
• 296 001 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
5% w 2023 roku
•
7% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Canvas fragrances wyniosła 557 706 zł.
a
ktywa obrotowe to 557 706 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 557 706 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 388 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 524 318 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 185 902 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 557 706 zł w 2023 roku.
• 437 109 zł w 2022 roku.
• 276 304 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -65%.
Marża operacyjna wyniosła -1%.
Marża netto wyniosła -1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -21.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Canvas fragrances wyniosły 524 318 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 557 706 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 94%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 174 773 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 524 318 zł w 2023 roku
• 382 045 zł w 2022 roku
• 233 682 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 94% w 2023 roku
• 87% w 2022 roku
• 85% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Canvas fragrances wykazała przychody na poziomie 3 235 038 zł.
Organizacja zarobiła -21 676 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -21 676 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 5257 zł w 2022 roku
• 3760 zł w 2021 roku