PERFUMCITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000621553
NIP
9571086459
REGON
364643865

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
539 tys.
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
549 tys.
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
24 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
853 tys.
Info
Województwo
POMORSKIE
Miejscowość
GDAŃSK
Adres
UL. OKÓLNA, 22A
Kod pocztowy
80-298
Rejestracja
2016-06-06
Rozpoczęcie działalności
2016-06-06
Kapitał zakładowy
210000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
PERFUMCITY to renomowany sklep internetowy z siedzibą w Trójmieście, specjalizującysię w sprzedaży oryginalnych perfum oraz kosmetyków. Od ponad 20 lat funkcjonuje na rynku, zdobywając zaufanie klientów dzięki szybkiej realizacji zamówień oraz szerokiemu asortymentowi. Oferta perfumerii obejmuje produkty dla kobiet i mężczyzn, w tym popularne zapachy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Firma wyróżnia się również możliwością bezpłatnej dostawy, co przyciąga klientów z Gdańska, Gdyni oraz Sopotu. Mimo zróżnicowanej oferty, PERFUMCITY stawia na wysoko jakościowe produkty oraz zadowolenie swoich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w ich formie promocji i rekomendacji. Sklep dba o rozwój swojej oferty, regularnie wprowadzając nowości, co sprawia, że klienci zawsze mają dostęp do najnowszych trendów w branży kosmetycznej.
W skrócie
  • Specjalizacja w oryginalnych perfumach i kosmetykach
  • Bezpłatna dostawa w Trójmieście
  • Szeroki asortyment produktów dla kobiet i mężczyzn
  • 20-letnie doświadczenie na rynku
  • Regularne wprowadzanie nowości i promocji

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Perfumcity osiągnęła 548 508 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 548 508 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 524 179 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 24 329 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 68 182 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 548 508 zł w 2023 roku.
• 552 389 zł w 2022 roku.
• 735 407 zł w 2021 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -3549 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 329 zł w 2023 roku.
• -24 604 zł w 2022 roku.
• 117 894 zł w 2021 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Perfumcity wynosi 852 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 243 292 zł a 2 079 806 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 801 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 852 952 zł w 2023 roku.
• 739 976 zł w 2022 roku.
• 1 352 017 zł w 2021 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Perfumcity wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności rośnie w czasie. Przeciętny wzrost ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Perfumcity wyniosła 539 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 539 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 539 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to 519 952 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 299 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 580 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 539 251 zł w 2023 roku.
• 540 949 zł w 2022 roku.
• 571 115 zł w 2021 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Perfumcity wyniosły 19 299 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 539 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -143 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 299 zł w 2023 roku
• 45 327 zł w 2022 roku
• 50 889 zł w 2021 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Perfumcity wykazała przychody na poziomie 548 508 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 27 776 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3447 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 329 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1187 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3447 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 12 730 zł w 2021 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Perfumcity wykazała zysk netto większy niż 53% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa perfum i kosmetyków".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 41% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 50% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 12% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 55% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 38% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 57% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 53% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 41% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 50% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 12% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 55% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 38% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 57% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Jąkalski Jacek posiada 205 udziałów, które stanowią 97.6% firmy.