SĄD REJONOWY GDAŃSK-PÓŁNOC W GDAŃSKU, VII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU - SAMODZIELNIE, ZAŚ W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
PERFUMCITY to renomowany sklep internetowy z siedzibą w Trójmieście, specjalizującysię w sprzedaży oryginalnych perfum oraz kosmetyków. Od ponad 20 lat funkcjonuje na rynku, zdobywając zaufanie klientów dzięki szybkiej realizacji zamówień oraz szerokiemu asortymentowi. Oferta perfumerii obejmuje produkty dla kobiet i mężczyzn, w tym popularne zapachy, kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Firma wyróżnia się również możliwością bezpłatnej dostawy, co przyciąga klientów z Gdańska, Gdyni oraz Sopotu. Mimo zróżnicowanej oferty, PERFUMCITY stawia na wysoko jakościowe produkty oraz zadowolenie swoich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w ich formie promocji i rekomendacji. Sklep dba o rozwój swojej oferty, regularnie wprowadzając nowości, co sprawia, że klienci zawsze mają dostęp do najnowszych trendów w branży kosmetycznej.
W skrócie
Specjalizacja w oryginalnych perfumach i kosmetykach
Bezpłatna dostawa w Trójmieście
Szeroki asortyment produktów dla kobiet i mężczyzn
20-letnie doświadczenie na rynku
Regularne wprowadzanie nowości i promocji
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Perfumcity osiągnęła 548 508 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 548 508 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 524 179 zł.
Zysk netto wyniósł 24 329 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 68 182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 548 508 zł w 2023 roku.
• 552 389 zł w 2022 roku.
• 735 407 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -3549 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 24 329 zł w 2023 roku.
• -24 604 zł w 2022 roku.
• 117 894 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Perfumcity wynosi 852 952 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
243 292 zł a 2 079 806 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 64 801 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 852 952 zł w 2023 roku.
• 739 976 zł w 2022 roku.
• 1 352 017 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Perfumcity wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Perfumcity wyniosła 539 251 zł.
a
ktywa obrotowe to 539 251 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 539 251 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 519 952 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 299 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 580 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 539 251 zł w 2023 roku.
• 540 949 zł w 2022 roku.
• 571 115 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża operacyjna wyniosła 5%.
Marża netto wyniosła 4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Perfumcity wyniosły 19 299 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 539 251 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -143 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 299 zł w 2023 roku
• 45 327 zł w 2022 roku
• 50 889 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 8% w 2022 roku
• 9% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Perfumcity wykazała przychody na poziomie 548 508 zł.
Organizacja zarobiła 27 776 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3447 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 24 329 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 12% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1187 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3447 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 12 730 zł w 2021 roku