SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
M&D&M International Brands Sp. z o.o. to dynamiczna firma, której celem jestustanowienie pozycji lidera w zakresie dystrybucji oraz merchandisingu produktów spożywczych, farmaceutycznych, zdrowotnych oraz artykułów do pielęgnacji osobistej. Organizacja stawia na budowanie i rozwijanie silnych relacji z dostawcami, co jest kluczowe dla sukcesu jej misji. Dzięki współpracy zarówno z dużymi, jak i mniejszymi dostawcami, lokalnymi oraz międzynarodowymi, M&D&M Brands dąży do poszerzenia asortymentu produktów, aby sprostać wymaganiom kontrahentów na całym świecie. Współpraca oparta na trwałych relacjach pozwala na oferowanie konkurencyjnych cen, co jest istotnym atutem w dynamicznie rozwijającym się sektorze. W M&D&M International Brands zespół pracowników jest zawsze gotowy, aby zapewnić wszechstronną obsługę, co przyczynia się do wzrostu zaufania klientów oraz ich satysfakcji.
W skrócie
Dystrybucja i merchandising produktów spożywczych, farmaceutycznych i zdrowotnych
Silne relacje z dostawcami lokalnymi i międzynarodowymi
Poszerzanie asortymentu zgodnie z potrzebami kontrahentów
Konkurencyjne ceny dzięki trwałej współpracy
Zespół gotowy do wsparcia klientów przez całą dobę
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja M&d&m international brands osiągnęła 17 202 132 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 17 192 542 zł. Pozostałe przychody to 9589 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 906 287 zł.
Zysk netto wyniósł 286 255 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 8 601 066 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 17 202 132 zł w 2022 roku.
• 7 034 469 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 143 128 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 286 255 zł w 2022 roku.
• 151 812 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji M&d&m international brands wynosi 12 957 751 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
344 642 zł a 43 005 329 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 6 478 876 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 957 751 zł w 2022 roku.
• 5 426 501 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji M&d&m international brands wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów M&d&m international brands wyniosła 1 253 500 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 253 500 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 253 500 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 459 522 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 793 978 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 626 750 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 253 500 zł w 2022 roku.
• 1 008 653 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 62%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 31.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania M&d&m international brands wyniosły 793 978 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 253 500 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 63%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 396 989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 793 978 zł w 2022 roku
• 835 841 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 63% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja M&d&m international brands wykazała przychody na poziomie 17 202 132 zł.
Organizacja zarobiła 301 737 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 15 482 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 286 255 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 5% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 7741 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 15 482 zł w 2022 roku
• 15 018 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Haouem Moez (50% udziałów)
• Nouioui Mohamed (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 27.05.2021 do 26.04.2023:
• Haouem Moez (33% udziałów)
• Nouioui Mohamed (33% udziałów)
• Sakouhi Mehdi (33% udziałów)