SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ - TOP BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ. REPREZENTACJA KOMPLEMENTARIUSZA: W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU. PREZESEM ZARZĄDU TOP BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ JEST DOMINIK PAWEŁ POTRZEBOWSKI.
Organizacja Top brands osiągnęła 7 796 548 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 7 793 573 zł. Pozostałe przychody to 2975 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 689 853 zł.
Zysk netto wyniósł 103 720 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 1 949 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 7 796 548 zł w 2021 roku.
• 9 437 811 zł w 2020 roku.
• 4 225 583 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 26 145 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 103 720 zł w 2021 roku.
• 554 361 zł w 2020 roku.
• 132 648 zł w 2019 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top brands wynosi 5 698 182 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
85 604 zł a 19 491 370 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 422 832 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 698 182 zł w 2021 roku.
• 8 906 337 zł w 2020 roku.
• 3 473 385 zł w 2019 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Top brands wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,036% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
• 0,02% w 2019 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Top brands wyniosła 1 152 010 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 152 010 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 152 010 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 114 138 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 037 872 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 285 469 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 152 010 zł w 2021 roku.
• 687 927 zł w 2020 roku.
• 368 090 zł w 2019 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Top brands wyniosły 1 037 872 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 152 010 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 90%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 259 220 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 037 872 zł w 2021 roku
• 158 567 zł w 2020 roku
• 200 442 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 90% w 2021 roku
• 23% w 2020 roku
• 54% w 2019 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Top brands wykazała przychody na poziomie 7 796 548 zł.
Organizacja zarobiła 122 500 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 18 780 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 103 720 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4695 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 18 780 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku