TOP BRANDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000682795
NIP
5242833769
REGON
367582644

Podsumowanie

aktywa
533 tys.
przychód
1,1 mln
zysk
81 tys.
wartość firmy
1,2 mln
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA GEN. ANTONIEGO CHRUŚCIELA "MONTERA", 24
Kod pocztowy
04-401
Rejestracja
2017-06-19
Rozpoczęcie działalności
2017-06-19
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SAMODZIELNIE KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Top brands osiągnęła 1 062 626 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 062 373 zł. Pozostałe przychody to 253 zł.
Całkowite koszty wyniosły 981 016 zł.
Zysk netto wyniósł 81 357 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 61 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 062 626 zł w 2021 roku.
• 809 063 zł w 2020 roku.
• 265 052 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 20 658 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 81 357 zł w 2021 roku.
• 113 196 zł w 2020 roku.
• 1665 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Top brands wynosi 1 171 171 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 137 327 zł a 2 656 564 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 156 306 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 171 171 zł w 2021 roku.
• 1 070 404 zł w 2020 roku.
• 183 361 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Top brands wyniosła 532 738 zł.
a
ktywa trwałe to 103 640 zł.
a
ktywa obrotowe to 429 098 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 532 738 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 183 103 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 349 635 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 52 748 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 532 738 zł w 2021 roku.
• 344 623 zł w 2020 roku.
• 123 870 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Top brands wyniosły 349 635 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 532 738 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7903 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 349 635 zł w 2021 roku
• 240 297 zł w 2020 roku
• 132 740 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2021 roku
• 70% w 2020 roku
• 107% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Top brands wykazała przychody na poziomie 1 062 626 zł.
Organizacja zarobiła 89 888 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 8531 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 81 357 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 2060 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 8531 zł w 2021 roku
• 13 760 zł w 2020 roku
• 593 zł w 2019 roku

Organizacja Top brands wykazała zysk netto większy niż 82% organizacji z branży "Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe".
Organizacja wykazała przychód większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 53% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 59% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 84% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 82% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 86% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 53% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.004%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Chmielewski Marek posiada 98 udziałów, które stanowią 98% firmy.
Największym udziałowcem od 11.07.2019 jest Chmielewski Marek kontrolujący 98% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 19.06.2017 do 11.07.2019 był Chmielewski Marek kontrolując 100% udziałów.