Organizacja Globally brands osiągnęła 16 275 198 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 16 275 198 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 032 035 zł.
Zysk netto wyniósł 243 163 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 255 040 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 16 275 198 zł w 2022 roku.
• 6 094 151 zł w 2021 roku.
• 4 446 785 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 48 633 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 243 163 zł w 2022 roku.
• 254 965 zł w 2021 roku.
• 178 528 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Globally brands wynosi 12 419 092 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
596 306 zł a 40 687 995 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 2 483 818 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 12 419 092 zł w 2022 roku.
• 5 496 561 zł w 2021 roku.
• 3 833 844 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Globally brands wynosi 0,12%. To oznacza, że firma ma szansę 0,12% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,021% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,12% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
• 0,10% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Globally brands wyniosła 5 795 553 zł.
a
ktywa obrotowe to 5 742 153 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 53 400 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 5 795 553 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 795 075 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5 000 478 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 159 111 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 5 795 553 zł w 2022 roku.
• 2 588 671 zł w 2021 roku.
• 950 440 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 4%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 31%.
Marża operacyjna wyniosła 2%.
Marża netto wyniosła 1%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 6.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Globally brands wyniosły 5 000 478 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 5 795 553 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 86%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 000 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5 000 478 zł w 2022 roku
• 2 036 760 zł w 2021 roku
• 743 493 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 86% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 78% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Globally brands wykazała przychody na poziomie 16 275 198 zł.
Organizacja zarobiła 304 007 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 60 844 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 243 163 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 20% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 12 169 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 60 844 zł w 2022 roku
• 26 937 zł w 2021 roku
• 21 498 zł w 2020 roku
Organizacja Globally brands wykazała zysk netto większy niż 66% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 39% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 51% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 64% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 78% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.05%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 66% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 72% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 75% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 72% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 39% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 51% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 64% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.05%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Bnayat Jamal
posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Bnayat Wasim
posiada 500 udziałów, które stanowią 50% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Bnayat Jamal (50% udziałów)
• Bnayat Wasim (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 21.08.2020 do 04.02.2021:
• Bnayat Jamal (50% udziałów)
• Bnayat Wasim (50% udziałów)
W okresie od 21.11.2017 do 21.08.2020 najwięcej udziałów posiadał * N***. Jego udziały w tym czasie wynosiły 67%.