Produkcja herbatników Petit Beurre w różnych wariantach.
Asortyment obejmuje bezy, sękacze, wafle przekładane oraz biszkopty.
Produkcja wafli suchych i podlewanych polewami od 2018 roku.
Działalność zgodna z europejskimi standardami jakości.
Zaufanie klientów w Polsce i zagranicą dzięki doświadczeniu zespołu.
Eurobrand Sp. z o.o. to polska firma z siedzibą w Warszawie, która z powodzeniem działa na rynku słodyczy od 2013 roku. Specjalizuje się w produkcji różnorodnych słodkości, w tym herbatników Petit Beurre oraz wafli, oferując je w wielu smakowych wariantach, które zadowolą każde podniebienie. Oprócz herbatników, asortyment firmy obejmuje także bezy, sękacze, wafle przekładane i biszkopty. Od 2018 roku Eurobrand poszerzyła swoją działalność o produkcję wafli zarówno suchych, jak i pokrytych polewami, co wyróżnia ją na tle konkurencji. Dzięki doświadczeniu zespołu oraz przestrzeganiu europejskich standardów, przedsiębiorstwo zdobyło zaufanie klientów zarówno w kraju, jak i poza jego granicami. Misją Eurobrandu jest dostarczanie słodkości najwyższej jakości, co potwierdzają liczne pozytywne opinie zadowolonych klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Eurobrand osiągnęła 21 485 040 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 21 362 376 zł. Pozostałe przychody to 122 664 zł.
Całkowite koszty wyniosły 20 731 015 zł.
Zysk netto wyniósł 631 362 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 143 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 21 485 040 zł w 2023 roku.
• 18 161 735 zł w 2022 roku.
• 13 087 156 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 89 878 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 631 362 zł w 2023 roku.
• 265 415 zł w 2022 roku.
• 160 773 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Eurobrand wynosi 846 tys. zł.
EBITDA Eurobrand wynosi 901 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
117 087 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 845 890 zł w
2023 roku.
• 434 412 zł w
2022 roku.
• 245 149 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
123 579 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 901 105 zł w
2023 roku.
• 502 207 zł w
2022 roku.
• 296 158 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Eurobrand wynosi 17 924 400 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 075 593 zł a 53 712 601 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 958 654 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 924 400 zł w 2023 roku.
• 13 771 555 zł w 2022 roku.
• 9 770 874 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Eurobrand wynosi 0,06%. To oznacza, że firma ma szansę 0,06% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,036% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,06% w 2023 roku.
• 0,20% w 2022 roku.
• 0,18% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 141 524
zł.
Koszty operacyjne Eurobrand wyniosły 20 516 486
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
161 377 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 141 524 zł w 2023 roku
• 985 237 zł w 2022 roku
• 610 277 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
6% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Eurobrand wyniosła 4 436 495 zł.
a
ktywa trwałe to 207 377 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 229 119 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 436 495 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 434 124 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 002 371 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 364 011 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 436 495 zł w 2023 roku.
• 4 546 915 zł w 2022 roku.
• 3 071 189 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 44%.
Marża operacyjna wyniosła 4%.
Marża netto wyniosła 3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Eurobrand wyniosły 3 002 371 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 436 495 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 68%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 136 819 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 002 371 zł w 2023 roku
• 3 744 153 zł w 2022 roku
• 2 533 842 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 68% w 2023 roku
• 82% w 2022 roku
• 83% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Eurobrand wykazała przychody na poziomie 21 485 040 zł.
Organizacja zarobiła 825 251 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 193 889 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 631 362 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 23% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 27 914 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 193 889 zł w 2023 roku
• 71 460 zł w 2022 roku
• 46 473 zł w 2021 roku
Organizacja Eurobrand wykazała zysk netto większy niż 75% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich".
Organizacja wykazała przychód większy niż 75% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 70% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 68% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 81% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.1%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 75% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 75% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 70% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 61% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 68% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 81% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.1%.
Największym udziałowcem od 15.11.2014 jest
Saniewski Bogumił
kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 15.05.2014 do 15.11.2014
był Saniewski Bogumił
kontrolując 55% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 30.09.2013 do 15.05.2014:
• Raniszewski Zbigniew (33% udziałów)
• Saniewski Bogumił (33% udziałów)
• Olaniszyn Marek (33% udziałów)