SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Identyfikacja problemów i wyznaczanie kierunków zmian
Wdrażanie systemów zarządzania operacyjnego
Praktyczne szkolenia i rozwój kadry
operacyjnym dla przedsiębiorstw. Charakteryzuje ich ukierunkowanie na cele, co oznacza, że potrafią zidentyfikować kluczowe problemy organizacyjne i wyznaczyć konkretne kierunki zmian zwiększających efektywność i produktywność. Istotnym aspektem ich działalności jest budowanie i wdrażanie systemów zarządzania operacyjnego, co obejmuje dostarczanie narzędzi do planowania, nadzoru i kontroli na różnych poziomach zarządzania. FOOD PARTNERS współpracuje ze specjalistami i praktykami posiadającymi szerokie doświadczenie w międzynarodowych firmach.Firma oferuje szeroki wachlarz usług, w tym przeprowadzanie analiz operacyjnych funkcjonowania przedsiębiorstw, wdrażanie i wsparcie systemów kontroli zarządczej oraz własnościowej, a także organizowanie praktycznych szkoleń dla kadry zarządzającej i bezpośredniego nadzoru. Mają oni również doświadczenie w szkoleniu kadry w zakresie negocjacji, motywacji oraz poprawy komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w organizacji. FOOD PARTNERS specjalizuje się również w ocenie kompetencji zarządczych oraz wspieraniu procesów restrukturyzacji przedsiębiorstw poprzez tzw. interim management, czyli czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem.Jednym z ich największych atutów jest wprowadzenie metodologii i podejścia analitycznego, które pozwala na diagnozę i zmianę operacyjnych problemów z mierzalnymi wynikami finansowymi. Aktywnie wspierając zmiany na każdym etapie projektu oraz zapewniając odpowiednie szkolenia, osiągają trwałość wdrożonych zmian. Ich projekty zazwyczaj przynoszą zwrot z inwestycji przekraczający 250%, co świadczy o skuteczności ich podejścia. Celem FOOD PARTNERS jest nie tylko poprawa wyników finansowych firm klientów, ale także długotrwały rozwój kompetencji ich pracowników.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Food Group
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.