FLY PROMOTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000890005
NIP
5223199544
REGON
388472327

Podsumowanie

aktywa
25 tys.
przychód
49 tys.
zysk
211
wartość firmy
38 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. OGRODOWA, 65
Kod pocztowy
00-876
Rejestracja
2021-03-22
Rozpoczęcie działalności
2021-03-22
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
flypromotions.pl
Email
panczyk.mikolaj@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Fly promotions osiągnęła 49 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 184 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 973 zł.
Zysk netto wyniósł 211 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 49 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 184 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fly promotions wynosi 37 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2110 zł a 122 960 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 541 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Fly promotions wyniosła 24 781 zł.
a
ktywa trwałe to 7000 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 781 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 781 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5211 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 570 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 781 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Fly promotions wyniosły 19 570 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 781 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 570 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Fly promotions wykazała przychody na poziomie 49 184 zł.
Organizacja zarobiła 294 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 83 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Fly promotions wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 50% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 47% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 56% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 50% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 47% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 56% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.0002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Erzanukaev Shamad posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Visangiriev Dzhabrail posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 18.04.2024 jest Erzanukaev Shamad kontrolujący 90% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.04.2024 do 18.04.2024 był Erzanukaev Shamad kontrolując 90% udziałów.
W okresie od 07.02.2024 do 17.04.2024 najwięcej udziałów posiadał Pańczyk Mikołaj . Jego udziały w tym czasie wynosiły 90%.