SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Fly Promotions to pierwsza w Polsce agencja specjalizująca się w reprezentacjiinfluencerów w branży sportowej. Działa z misją zapewnienia influencerom optymalnych warunków do przygotowania się do wydarzeń sportowych. Agencja zajmuje się negocjacją kontraktów z organizatorami gal, co pozwala ich klientom skupić się na treningu i osiąganiu wyników. Fly Promotions zapewnia również wsparcie prawne oraz współpracę z czołowymi trenerami, co stanowi istotny element ich oferty. Ponadto, agencja angażuje się w influencer marketing, pozyskując sponsorów oraz partnerów biznesowych dla swoich podopiecznych. W celu utrzymania i kształtowania pozytywnego wizerunku influencerów, Fly Promotions oferuje doradztwo w zakresie public relations, co czyni ich kompleksowym wsparciem dla influencerów w dziedzinie sportu.
W skrócie
Reprezentacja influencerów w wydarzeniach sportowych
Negocjacje kontraktów z organizatorami gal
Wsparcie prawne i dostęp do czołowych trenerów
Pozyskiwanie sponsorów i partnerów biznesowych
Doradztwo w zakresie public relations dla influencerów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fly promotions osiągnęła 49 184 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 49 184 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 48 973 zł.
Zysk netto wyniósł 211 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 49 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 49 184 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 211 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Fly promotions wynosi 0 tys. zł.
EBITDA Fly promotions wynosi 0 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fly promotions wynosi 37 541 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
2110 zł a 122 960 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 37 541 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 37 541 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fly promotions wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,076% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fly promotions wyniosła 24 781 zł.
a
ktywa trwałe to 7000 zł.
a
ktywa obrotowe to 17 781 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 24 781 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5211 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 570 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 24 781 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 24 781 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 4%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fly promotions wyniosły 19 570 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 24 781 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 79%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 19 570 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 570 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 79% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fly promotions wykazała przychody na poziomie 49 184 zł.
Organizacja zarobiła 294 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 83 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 211 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 28% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 83 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 83 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Fly promotions wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet".
Organizacja wykazała przychód większy niż 51% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 44% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 67% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2021 były wyższe niż 51% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 była ona wyższa niż 44% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 był wyższy niż 60% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 57% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2021 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 był on wyższy niż 67% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2021 wynosił on 0.0002%.