Visual Promotion s.c. to firma z siedzibą w Krakowie, specjalizująca się w szerokimwachlarzu usług poligraficznych oraz reklamowych. Główne obszary działań firmy obejmują drukowanie oraz oklejanie przed ściankami, a także tworzenie różnorodnych wydruków solwentowych i UV. W ofercie Visual Promotion znajdują się również kasetony, które produkowane są z takich materiałów jak dibond, pleksi czy aluminium, a także litery przestrzenne, tablice i plakaty promocyjne. Firma obsługuje klientów na terenie całej Polski, co czyni ją elastycznym dostawcą usług w dziedzinie reklamy wizualnej. Współpraca z wieloma ekipami montażowymi umożliwia realizowanie projektów równocześnie w różnych lokalizacjach, co pozwala na optymalizację kosztów związanych z dojazdem. Dzięki temu firma może konkurować na rynku i dostarczać swoje usługi nie tylko na terenie Małopolski, ale także w województwach takich jak Mazowieckie, Świętokrzyskie i Śląskie.
W skrócie
Drukowanie i oklejanie przed ściankami
Wydruki solwentowe i UV
Produkcja kasetonów z różnych materiałów
Tworzenie liter przestrzennych i tablic
Obsługa klientów w całej Polsce
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Visual promotion osiągnęła 10 992 900 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 10 974 435 zł. Pozostałe przychody to 18 465 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 921 267 zł.
Zysk netto wyniósł 53 169 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 664 300 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 10 992 900 zł w 2023 roku.
• 16 624 913 zł w 2022 roku.
• 11 219 263 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 17 723 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 53 169 zł w 2023 roku.
• 3 658 672 zł w 2022 roku.
• 3 644 615 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Visual promotion wynosi 15 075 887 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
531 686 zł a 40 184 599 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 5 025 296 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 15 075 887 zł w 2023 roku.
• 33 761 498 zł w 2022 roku.
• 27 904 195 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Visual promotion wynosi 0,44%. To oznacza, że firma ma szansę 0,44% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,119% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,44% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Visual promotion wyniosła 22 229 421 zł.
a
ktywa trwałe to 18 737 475 zł.
a
ktywa obrotowe to 3 491 946 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 22 229 421 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 10 046 150 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 183 271 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 7 409 807 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 22 229 421 zł w 2023 roku.
• 24 332 845 zł w 2022 roku.
• 17 550 653 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 1%.
Marża operacyjna wyniosła 8%.
Marża netto wyniosła 0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Visual promotion wyniosły 12 183 271 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 22 229 421 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 55%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4 061 090 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 183 271 zł w 2023 roku
• 13 608 129 zł w 2022 roku
• 9 755 686 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 55% w 2023 roku
• 56% w 2022 roku
• 56% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Visual promotion wykazała przychody na poziomie 10 992 900 zł.
Organizacja zarobiła 145 150 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 91 981 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 53 169 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 63% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 30 660 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 91 981 zł w 2023 roku
• 823 415 zł w 2022 roku
• 774 228 zł w 2021 roku