Specjalizacja w marketingu internetowym i tradycyjnym
Tworzenie stron internetowych i projektowanie logo
Zarządzanie kampaniami reklamowymi w sieci
Obsługa mediów społecznościowych
Wysoka elastyczność i kreatywność w realizacji zleceń
AD-SPOT sp. z o.o. to agencja marketingowa z ponad ośmioletnim doświadczeniem, z siedzibą w Dąbczu, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze usług marketingowych. Istotą ich działania jest pomoc klientom w budowaniu marki poprzez oferowanie usług wysokiej jakości. W ofercie znajduje się wiele elementów, takich jak tworzenie stron internetowych, projektowanie logo, media społecznościowe, a także reklama internetowa. AD-SPOT stawia na kreatywność i elastyczność, co pozwala im indywidualnie podchodzić do potrzeb każdego klienta. Dzięki szerokiemu wachlarzowi zrealizowanych projektów, ich zespół potrafi zaproponować nietypowe, innowacyjne rozwiązania dostosowane do specyfiki branży klienta. Wiele pozytywnych opinii klientów świadczy o wysokim poziomie ich usług, a także o profesjonalnym podejściu do współpracy. AD-SPOT działa na terenie całej Polski, w województwach takich jak Masowieckie, Dolnośląskie, czy Łódzkie. Warto podkreślić, że każdy projekt traktowany jest jak nowa przygoda, co wpływa na jakość i efektywność realizowanych usług.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Ad-spot osiągnęła 236 627 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 236 627 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 94 119 zł.
Zysk netto wyniósł 142 508 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 78 876 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 236 627 zł w 2023 roku.
• 180 521 zł w 2022 roku.
• 195 060 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 47 503 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 142 508 zł w 2023 roku.
• 11 122 zł w 2022 roku.
• 59 112 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Ad-spot wynosi 183 tys. zł.
EBITDA Ad-spot wynosi 188 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Ad-spot wynosi 846 755 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
118 972 zł a 1 995 109 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 282 252 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 846 755 zł w 2023 roku.
• 221 260 zł w 2022 roku.
• 414 573 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Ad-spot wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,012% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,04% w 2022 roku.
• 0,03% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 10 800
zł.
Koszty operacyjne Ad-spot wyniosły 53 149
zł.
Wynagrodzenia stanowią 20%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
3600 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 10 800 zł w 2023 roku
• 80 070 zł w 2022 roku
• 13 888 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
20% w 2023 roku
•
52% w 2022 roku
•
11% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Ad-spot wyniosła 302 352 zł.
a
ktywa obrotowe to 277 311 zł.
n
ależne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy to 25 041 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 302 352 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 158 630 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 143 722 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 100 784 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 302 352 zł w 2023 roku.
• 219 744 zł w 2022 roku.
• 251 343 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 47%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 90%.
Marża operacyjna wyniosła 78%.
Marża netto wyniosła 60%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 29.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 25.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 20.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Ad-spot wyniosły 143 722 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 302 352 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 48%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 47 907 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 143 722 zł w 2023 roku
• 144 510 zł w 2022 roku
• 187 231 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 48% w 2023 roku
• 66% w 2022 roku
• 74% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Ad-spot wykazała przychody na poziomie 236 627 zł.
Organizacja zarobiła 156 603 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 14 095 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 142 508 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4698 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 14 095 zł w 2023 roku
• 1100 zł w 2022 roku
• 6810 zł w 2021 roku