MADOGZ to kreatywna agencja marketingowa z siedzibą w Warszawie, która wyróżnia siędostarczaniem praktycznych rozwiązań marketingowych. Zespół agencji składa się z doświadczonych specjalistów, którzy mają na koncie ponad 300 zrealizowanych kampanii reklamowych. Dzięki swojemu doświadczeniu, zdobytemu w największych agencjach kreatywnych, MADOGZ oferuje unikalne podejście do potrzeb swoich klientów, stawiając na elastyczność i rozsądne podejście do kosztów. Agencja zapewnia szeroki wachlarz usług, obejmujących kampanie 360, reklamy telewizyjne, animacje, czy kreacje na media społecznościowe. W swojej pracy MADOGZ kładzie nacisk na efektywność, co potwierdzają liczne nagrody, jak Złote Strzały czy Złote Spinacze. Historie takie jak „Warburg – Prawdziwe Historie” oraz współpraca z markami takimi jak Toyota i Xiaomi, pokazują kreatywność i dojrzałość w realizacji projekty marketingowych oraz umiejętność opowiadania angażujących historii poprzez różnorodne formy reklamy. Agencja nie tylko zdobywa nagrody, ale przede wszystkim dostarcza rozwiązania, które naprawdę wpływają na wyniki biznesowe swoich klientów.
W skrócie
Specjalizacja w kampaniach 360 i digital
Realizacja reklam telewizyjnych i animacji
Obsługa kampanii w mediach społecznościowych
Doświadczenie w pracy z globalnymi markami
Oferowanie rozwiązań oszczędzających czas i pieniądze
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Madogz osiągnęła 4 313 482 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 4 254 537 zł. Pozostałe przychody to 58 946 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 882 012 zł.
Zysk netto wyniósł 1 372 524 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 2 156 741 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 4 313 482 zł w 2022 roku.
• 1 739 768 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 686 262 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 1 372 524 zł w 2022 roku.
• 467 047 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Madogz wynosi 9 524 256 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
1 158 504 zł a 19 215 342 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 4 762 128 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 9 524 256 zł w 2022 roku.
• 3 457 069 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Madogz wynosi 0,11%. To oznacza, że firma ma szansę 0,11% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,015% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,11% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
• 0,08% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Madogz wyniosła 2 860 776 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 860 776 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 860 776 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 544 671 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 316 104 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 430 388 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 860 776 zł w 2022 roku.
• 748 266 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 48%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 89%.
Marża operacyjna wyniosła 35%.
Marża netto wyniosła 32%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 24 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 44.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Madogz wyniosły 1 316 104 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 860 776 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 46%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 658 052 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 316 104 zł w 2022 roku
• 176 219 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 46% w 2022 roku
• 24% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Madogz wykazała przychody na poziomie 4 313 482 zł.
Organizacja zarobiła 1 541 591 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 169 067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 1 372 524 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 84 534 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 169 067 zł w 2022 roku
• 47 034 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Ostrowski Paweł (33% udziałów)
• Przybysz Małgorzata (33% udziałów)
• Pastuszka Tomasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 25.05.2021 do 28.07.2022:
• Ostrowski Paweł (33% udziałów)
• Flakus Zbigniew (33% udziałów)
• Pastuszka Tomasz (33% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 10.12.2020 do 25.05.2021:
• Ostrowski Paweł (33% udziałów)
• Flakus Zbigniew (33% udziałów)
• Pastuszka Tomasz (33% udziałów)