IQ Media to agencja marketingowa, która specjalizuje się w kompleksowym planowaniukampanii reklamowych. W firmie stawiają na budowanie wyjątkowych relacji z klientami, co przekłada się na efektywność działań reklamowych. IQ Media nie tylko realizuje standardowe projekty, ale również podejmuje się nietypowych wyzwań, co wyróżnia ich na rynku. Wartością dodaną, którą oferują, jest mediowa empatia oraz umiejętność zrozumienia problemów klientów. Pracownicy IQ Media bazują na wieloletnim doświadczeniu i zasobach badań, co umożliwia im dostosowanie strategii do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Właścicielem firmy jest Jarosław Teper, doświadczony profesjonalista w branży mediowej, który wspiera rozwój IQ Media dzięki swojej wiedzy i pasji do marketingu. Podczas składania ofert, firma często korzysta z różnorodnych mediów, obejmujących zarówno internet, telewizję, outdoor, jak i radio, co pozwala na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
W skrócie
Specjalizacja w planowaniu kampanii reklamowych.
Budowanie relacji z klientami dla zwiększenia efektywności działań.
Realizacja standardowych oraz niestandardowych projekty reklamowych.
Wieloletnie doświadczenie i dostęp do badań w celu optymalizacji strategii.
Wykorzystanie różnorodnych mediów dla skutecznego dotarcia do konsumentów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Iq media osiągnęła 3 787 241 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 787 229 zł. Pozostałe przychody to 13 zł.
Całkowite koszty wyniosły 4 161 251 zł.
Strata netto wyniosła 374 022 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -805 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 787 241 zł w 2022 roku.
• 3 675 190 zł w 2021 roku.
• 624 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -80 933 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -374 022 zł w 2022 roku.
• -523 528 zł w 2021 roku.
• -1851 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Iq media wynosi 2 524 827 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 9 468 103 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -619 999 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 524 827 zł w 2022 roku.
• 2 564 396 zł w 2021 roku.
• 72 990 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Iq media wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2022 roku.
• 0,76% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Iq media wyniosła 2 804 903 zł.
a
ktywa trwałe to 1500 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 803 403 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 804 903 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -221 663 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 026 566 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -196 451 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 804 903 zł w 2022 roku.
• 2 619 877 zł w 2021 roku.
• 96 814 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 169%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -10%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Iq media wyniosły 3 026 566 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 804 903 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 362 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 026 566 zł w 2022 roku
• 2 467 518 zł w 2021 roku
• 50 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Iq media wykazała przychody na poziomie 3 787 241 zł.
Organizacja zarobiła -374 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -374 022 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -895 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku