IQ MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000345702
NIP
6772337139
REGON
121120265

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
2,8 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
3,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-374 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
2,5 mln
Info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
RZĄSKA
Adres
UL. BALICKA, 49
Kod pocztowy
30-149
Rejestracja
2009-12-31
Rozpoczęcie działalności
2009-12-30
Kapitał zakładowy
65000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
iqmedia@iqmedia.com.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE.
Opis
IQ Media to agencja marketingowa, która specjalizuje się w kompleksowym planowaniukampanii reklamowych. W firmie stawiają na budowanie wyjątkowych relacji z klientami, co przekłada się na efektywność działań reklamowych. IQ Media nie tylko realizuje standardowe projekty, ale również podejmuje się nietypowych wyzwań, co wyróżnia ich na rynku. Wartością dodaną, którą oferują, jest mediowa empatia oraz umiejętność zrozumienia problemów klientów. Pracownicy IQ Media bazują na wieloletnim doświadczeniu i zasobach badań, co umożliwia im dostosowanie strategii do indywidualnych potrzeb każdego klienta. Właścicielem firmy jest Jarosław Teper, doświadczony profesjonalista w branży mediowej, który wspiera rozwój IQ Media dzięki swojej wiedzy i pasji do marketingu. Podczas składania ofert, firma często korzysta z różnorodnych mediów, obejmujących zarówno internet, telewizję, outdoor, jak i radio, co pozwala na efektywne dotarcie do szerokiego grona odbiorców.
W skrócie
  • Specjalizacja w planowaniu kampanii reklamowych.
  • Budowanie relacji z klientami dla zwiększenia efektywności działań.
  • Realizacja standardowych oraz niestandardowych projekty reklamowych.
  • Wieloletnie doświadczenie i dostęp do badań w celu optymalizacji strategii.
  • Wykorzystanie różnorodnych mediów dla skutecznego dotarcia do konsumentów.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq media osiągnęła 3 787 241 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 3 787 229 zł. Pozostałe przychody to 13 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 4 161 251 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 374 022 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -805 749 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 787 241 zł w 2022 roku.
• 3 675 190 zł w 2021 roku.
• 624 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -80 933 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -374 022 zł w 2022 roku.
• -523 528 zł w 2021 roku.
• -1851 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Iq media wynosi 2 524 827 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 9 468 103 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -619 999 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 524 827 zł w 2022 roku.
• 2 564 396 zł w 2021 roku.
• 72 990 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Iq media wynosi 0,65%. To oznacza, że firma ma szansę 0,65% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,007% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,65% w 2022 roku.
• 0,76% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Iq media wyniosła 2 804 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 1500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 2 803 403 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 804 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -221 663 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 026 566 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -196 451 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 804 903 zł w 2022 roku.
• 2 619 877 zł w 2021 roku.
• 96 814 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -13%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 169%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła -9%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -10%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 32.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Iq media wyniosły 3 026 566 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 804 903 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 108%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -74 362 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 026 566 zł w 2022 roku
• 2 467 518 zł w 2021 roku
• 50 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 108% w 2022 roku
• 94% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq media wykazała przychody na poziomie 3 787 241 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -374 022 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -374 022 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -895 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Iq media wykazała zysk netto większy niż 2% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 18% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 95% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 2% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 95% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.01%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Teper Jarosław posiada 600 udziałów, które stanowią 92.3% firmy.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem od 21.06.2010 jest Teper Jarosław kontrolujący 92% udziałów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Największym udziałowcem w okresie od 31.12.2009 do 21.06.2010 był Teper Jarosław kontrolując 100% udziałów.