Import i dystrybucja starannie wyselekcjonowanych win.
Współpraca z restauracjami oraz sektorem HoReCa.
Oferowanie win z renomowanych oraz niszowych winnic.
Zaopatrzenie wina na wesela i eventy okolicznościowe.
Sklep online z możliwością przeszukiwania według różnych kategorii.
The Wine House to renomowany importer i dystrybutor win, który z pasją i zaangażowaniem wprowadza na polski rynek starannie wyselekcjonowane trunki z winnic z całego świata. Oferując szeroki asortyment win, firma zyskała sobie uznanie zarówno wśród indywidualnych koneserów, jak i profesjonalnych partnerów z sektora gastronomicznego HoReCa. Misją The Wine House jest nie tylko sprzedaż win, ale także promocja kultury winiarskiej w Polsce. W asortymencie znajdują się zarówno znane, prestiżowe marki, jak i produkty od małych, niszowych producentów, co pozwala na odkrywanie unikalnych smaków i aromatów. Klienci mogą korzystać z wyjątkowych ofert dotyczących zaopatrzenia wina na wesela i różnego rodzaju eventy, co czyni The Wine House doskonałym wyborem dla organizatorów wydarzeń. Dodatkowo, sklep internetowy umożliwia łatwe przeszukiwanie oferty według regionu, producenta czy szczepu, co ułatwia klientom dokonanie idealnego wyboru.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja The wine house osiągnęła 3 239 908 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 236 302 zł. Pozostałe przychody to 3605 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 181 665 zł.
Zysk netto wyniósł 54 637 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 809 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 239 908 zł w 2023 roku.
• 2 436 482 zł w 2022 roku.
• 1 112 903 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 13 659 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 54 637 zł w 2023 roku.
• 145 743 zł w 2022 roku.
• 5942 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT The wine house wynosi 93 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji The wine house wynosi 2 785 064 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
406 577 zł a 8 099 769 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 696 266 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 785 064 zł w 2023 roku.
• 2 497 894 zł w 2022 roku.
• 950 960 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji The wine house wynosi 0,09%. To oznacza, że firma ma szansę 0,09% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,004% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,09% w 2023 roku.
• 0,06% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 297 922
zł.
Koszty operacyjne The wine house wyniosły 3 143 531
zł.
Wynagrodzenia stanowią 9%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
74 481 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 297 922 zł w 2023 roku
• 206 899 zł w 2022 roku
• 92 647 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
9% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
8% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów The wine house wyniosła 1 610 203 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 610 203 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 610 203 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 542 103 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 1 068 100 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 402 551 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 610 203 zł w 2023 roku.
• 1 163 596 zł w 2022 roku.
• 626 693 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 10%.
Marża operacyjna wyniosła 3%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania The wine house wyniosły 1 068 100 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 610 203 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 66%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 267 025 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 1 068 100 zł w 2023 roku
• 776 130 zł w 2022 roku
• 379 683 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 66% w 2023 roku
• 67% w 2022 roku
• 61% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja The wine house wykazała przychody na poziomie 3 239 908 zł.
Organizacja zarobiła 64 042 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 9405 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 54 637 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 15% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 9405 zł w 2023 roku
• 15 845 zł w 2022 roku
• 1227 zł w 2021 roku