Organizacja Agencja reklamowa design shop osiągnęła 71 470 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 71 463 zł. Pozostałe przychody to 8 zł.
Całkowite koszty wyniosły 33 997 zł.
Zysk netto wyniósł 37 466 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 23 823 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 71 470 zł w 2022 roku.
• 50 096 zł w 2021 roku.
• 103 561 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 12 489 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 37 466 zł w 2022 roku.
• 22 356 zł w 2021 roku.
• 46 452 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Agencja reklamowa design shop wynosi 41 tys. zł.
EBITDA Agencja reklamowa design shop wynosi 41 tys. zł.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja reklamowa design shop wynosi 280 928 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
83 419 zł a 524 519 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 93 643 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 280 928 zł w 2022 roku.
• 178 142 zł w 2021 roku.
• 293 437 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja reklamowa design shop wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,024% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,00% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 5440
zł.
Koszty operacyjne Agencja reklamowa design shop wyniosły 30 254
zł.
Wynagrodzenia stanowią 18%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1813 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 5440 zł w 2022 roku
• 5048 zł w 2021 roku
• 7737 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
18% w 2022 roku
•
20% w 2021 roku
•
15% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja reklamowa design shop wyniosła 132 589 zł.
a
ktywa obrotowe to 132 589 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 132 589 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 111 225 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 364 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 44 196 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 132 589 zł w 2022 roku.
• 82 147 zł w 2021 roku.
• 68 133 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 28%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 34%.
Marża operacyjna wyniosła 58%.
Marża netto wyniosła 52%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 19.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 17.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja reklamowa design shop wyniosły 21 364 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 132 589 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 16%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7121 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 364 zł w 2022 roku
• 8388 zł w 2021 roku
• 16 681 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 16% w 2022 roku
• 10% w 2021 roku
• 24% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja reklamowa design shop wykazała przychody na poziomie 71 470 zł.
Organizacja zarobiła 41 217 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 3751 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 37 466 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 9% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 1250 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3751 zł w 2022 roku
• 2267 zł w 2021 roku
• 4302 zł w 2020 roku