SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI I DO SKŁADANIA W IMIENIU SPÓŁKI OŚWIADCZEŃ WOLI - ZARÓWNO W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO, JAK I JEDNOOSOBOWEGO - UPRAWNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY SAMODZIELNIE.
Organizacja Centrumreklamowe24 osiągnęła 85 231 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 85 231 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 74 645 zł.
Zysk netto wyniósł 10 586 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -94 527 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 85 231 zł w 2023 roku.
• 176 594 zł w 2022 roku.
• 271 005 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 2616 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 10 586 zł w 2023 roku.
• 12 055 zł w 2022 roku.
• 16 137 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrumreklamowe24 wynosi 16 tys. zł.
EBITDA Centrumreklamowe24 wynosi 16 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
2902 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 15 501 zł w
2023 roku.
• 16 469 zł w
2022 roku.
• 23 144 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
251 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 15 501 zł w
2023 roku.
• 16 469 zł w
2022 roku.
• 23 786 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 194 494 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
95 329 zł a 508 424 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -40 973 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 194 494 zł w 2023 roku.
• 229 887 zł w 2022 roku.
• 300 114 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrumreklamowe24 wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Centrumreklamowe24 wyniosły 69 729
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-27 336 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 590 zł w 2022 roku
• 590 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
4.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrumreklamowe24 wyniosła 138 964 zł.
a
ktywa obrotowe to 138 964 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 138 964 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 127 106 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 11 858 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 5027 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 138 964 zł w 2023 roku.
• 123 457 zł w 2022 roku.
• 126 061 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 8%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 18%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrumreklamowe24 wyniosły 11 858 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 138 964 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 9%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -13 075 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 11 858 zł w 2023 roku
• 38 208 zł w 2022 roku
• 52 867 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 11.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 9% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
• 42% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrumreklamowe24 wykazała przychody na poziomie 85 231 zł.
Organizacja zarobiła 11 857 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 1271 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 10 586 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 254 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 1271 zł w 2023 roku
• 1149 zł w 2022 roku
• 1906 zł w 2021 roku