A T PROMOTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000802875
NIP
8971870699
REGON
384356707

Podsumowanie

aktywa
3,3 mln
przychód
2,1 mln
zysk
-308 tys.
wartość firmy
1,4 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
WROCŁAW
Adres
UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO, 3
Kod pocztowy
50-077
Rejestracja
2019-09-11
Rozpoczęcie działalności
2019-09-11
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKA JEST REPREZENTOWANA: - JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI JEST JEDNOOSOBOWY - PRZEZ JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE, - JEŻELI ZARZĄD SPÓŁKI SKŁADA SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY CZŁONKÓW - PRZEZ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB PRZEZ CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. -

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja A t promotions osiągnęła 2 139 593 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 139 593 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 447 466 zł.
Strata netto wyniosła 307 873 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 139 593 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -102 624 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -307 873 zł w 2021 roku.
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji A t promotions wynosi 1 426 396 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 5 348 983 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 475 465 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 426 396 zł w 2021 roku.
• 5625 zł w 2020 roku.
• 5625 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów A t promotions wyniosła 3 340 266 zł.
a
ktywa trwałe to 411 991 zł.
a
ktywa obrotowe to 2 928 275 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3 340 266 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -302 873 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 643 139 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 113 422 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3 340 266 zł w 2021 roku.
• 5000 zł w 2020 roku.
• 5000 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -9%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 102%.
Marża operacyjna wyniosła -12%.
Marża netto wyniosła -14%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 33.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania A t promotions wyniosły 3 643 139 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3 340 266 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 109%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 214 380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 643 139 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 109% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
• 0% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja A t promotions wykazała przychody na poziomie 2 139 593 zł.
Organizacja zarobiła -307 873 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -307 873 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja A t promotions wykazała zysk netto większy niż 3% organizacji z branży "Pozostałe drukowanie".
Organizacja wykazała przychód większy niż 59% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 12% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 13% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 93% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.02%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 3% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 59% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 12% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 13% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 93% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 0.02%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

A T Promotions Limited posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.