SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ LICZBY OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI JEST WYMAGANE WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Reklama itp osiągnęła 439 096 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 439 096 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 388 210 zł.
Zysk netto wyniósł 50 885 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 439 096 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 439 096 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 50 885 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 50 885 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Reklama itp wynosi 538 185 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
41 914 zł a 1 097 739 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 538 185 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 538 185 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Reklama itp wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,067% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,08% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Reklama itp wyniosła 188 673 zł.
a
ktywa obrotowe to 188 673 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 188 673 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 55 885 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 132 788 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 188 673 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 188 673 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 91%.
Marża operacyjna wyniosła 12%.
Marża netto wyniosła 12%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 27 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 91.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Reklama itp wyniosły 132 788 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 188 673 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 70%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 132 788 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 132 788 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 70% w 2019 roku
• 0% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Reklama itp wykazała przychody na poziomie 439 096 zł.