SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ DO REPREZENTACJI SPÓŁKI W SĄDZIE I POZA SĄDIEM UPRAWNIENI SĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE.
Viralab to agencja specjalizująca się w influencer marketingu, która umożliwiamarkom nawiązywanie skutecznych kampanii reklamowych z udziałem internetowych twórców treści. Firma koncentruje się na współpracy z nano i mikroinfluencerami, co pozwala na precyzyjne docieranie do konsumentów. Kluczowe usługi obejmują kompleksową obsługę kampanii, która obejmuje wybór influencerów, analitykę oraz wsparcie w każdym etapie działań marketingowych. Viralab dąży do zapewnienia bezpieczeństwa i kontroli podczas doboru influencerów oraz ich treści, a także dostarcza wartościowy content, który można wykorzystać w działaniach reklamowych. Dodatkowo, dzięki platformie do zarządzania kampaniami, klienci mają dostęp do szczegółowych statystyk i analityki, co pozwala na efektywne optymalizowanie budżetu. Misją Viralab jest oszczędzenie czasu i zasobów swoich klientów przez profesjonalne podejście do influencer marketingu.
W skrócie
Specjalizacja w kampaniach z nano i mikroinfluencerami.
Kompleksowa obsługa kampanii oraz doradztwo na każdym etapie.
Dostęp do analityki i statystyk kampanii.
Wybór influencerów z dbałością o jakość i bezpieczeństwo.
Optymalizacja budżetu reklamowego.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Viralab osiągnęła 606 666 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 606 000 zł. Pozostałe przychody to 666 zł.
Całkowite koszty wyniosły 830 006 zł.
Strata netto wyniosła 224 006 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 121 333 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 606 666 zł w 2023 roku.
• 799 823 zł w 2022 roku.
• 1 574 410 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -44 801 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -224 006 zł w 2023 roku.
• -79 222 zł w 2022 roku.
• 146 642 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Viralab wynosi 404 444 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 516 665 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 80 889 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 404 444 zł w 2023 roku.
• 533 215 zł w 2022 roku.
• 1 636 176 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Viralab wynosi 1,18%. To oznacza, że firma ma szansę 1,18% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,233% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 1,18% w 2023 roku.
• 0,15% w 2022 roku.
• 0,15% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Viralab wyniosła 79 746 zł.
a
ktywa obrotowe to 79 746 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 79 746 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -393 060 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 472 806 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 15 949 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 79 746 zł w 2023 roku.
• 146 210 zł w 2022 roku.
• 426 277 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -281%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 57%.
Marża operacyjna wyniosła -33%.
Marża netto wyniosła -37%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -56.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 11.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Viralab wyniosły 472 806 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 79 746 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 593%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 94 561 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 472 806 zł w 2023 roku
• 309 764 zł w 2022 roku
• 517 569 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 593% w 2023 roku
• 212% w 2022 roku
• 121% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Viralab wykazała przychody na poziomie 606 666 zł.
Organizacja zarobiła -224 006 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -224 006 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 347 zł w 2021 roku